Ziggo mail afwezigheid en doorsturen wil het niet doen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Stel je dat in de webmail in of in een mailprogramma en welk?
Goedemorgen en welkom op de Community @KeesVer,
Een automatisch bericht bij afwezigheid kan zeer zeker handig zijn! De vraag van Bert! is wel een hele belangrijke om je verder te kunnen helpen. We horen het graag van je.
Dit krijg ik als ik ziggomail online doe / instellingen / mail / afw assis.
Ziggo zoekt ook nog. Edge een foutje? Neen toch.
Dit lijkt inderdaad wat gek!
Gebeurt er wat als je op '' Opnieuw proberen'' klikt?
En is het mogelijk om de webmail op een ander apparaat en//of andere browser te openen?
Ik ben benieuwd of dit verschil maakt 🙂
Goede morgen.
Opnieuw proberen geeft helemaal niets. Blijft stil staan.
Dit op Win 10 pc
Op Win 8 pc niets
Op win 8 pc met google chrome niets.
Op andere Win 10 pc ook niets.
Ik zit op @Casema.nl. Laatste der mohicanen? Moeten uitsterven?
Ziggo weet het ook niet!!
Hey @KeesVer, welkom hier op de Community!
Wat gek dat het je maar niet lukt om een afwezigheidsmelding in de stellen via Ziggo Mail. Je zit duidelijk op de juiste plek in Webmail om dat te regelen en toch blijf je die melding maar krijgen. Dat is natuurlijk vreemd.
Ik weet zo 1,2,3 ook nog niet wat er precies aan de hand is, maar wil dat wel verder met je uitpluizen. Je hebt het op verschillende apparaten en in verschillende browsers al getest, dat is een goed begin. Heb je toevallig ook een ander e-mailadres waarmee je dit in Ziggo Mail kunt testen? Zo niet, probeer dan voor de test in Mijn Ziggo een nieuw e-maildadres aan te maken en het daarmee te testen. Lukt het daar wel mee?
Ik ben zelf ook met mijn persoonlijke adres gaan testen, als ik het daarmee instel werkt het direct. Dat is een @Ziggo.nl adres. Ik ben dus benieuwd of daar verschil in zit.
Nog steeds geen antwoord op afwezigheidmelding bij email
Doet het niet
Je bedoeld waarschijnlijk dat jezelf nog geen antwoord hebt gegeven?
Quote Marije: Heb je toevallig ook een ander e-mailadres waarmee je dit in Ziggo Mail kunt testen? Zo niet, probeer dan voor de test in Mijn Ziggo een nieuw e-maildadres aan te maken en het daarmee te testen. Lukt het daar wel mee?
ik zoek tijd en meld me
Goedemorgen @KeesVer,
Laat je ons weten of het gelukt is met testen? Ik heb in tussentijd even met mijn eigen @upcmail.nl adres een afwezigheidsmelding ingesteld en bij mij werkt dit zonder problemen. Het zou dus ook moeten lukken met een @Casema adres. We zijn erg benieuwd wat je bevindingen zijn nadat je met de tips van mijn collega @Marije aan de slag bent gegaan.
@KeesVer We zijn erg benieuwd of het jou inmiddels ook gelukt is om een afwezigheidsmelding in te stellen. Laat je het ons weten? Als wij je nog kunnen helpen horen wij het graag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.