Goedemorgen, fijn dat u mee blijft denken, maar eerlijk gezegd lijkt het mij minder gedoe om gewoon weer een gezellige hardcopy agenda in gebruik te nemen :-). Wanneer mijn testje zelf eens een nieuwe afspraak aan te maken/te plaatsen ook niet lukt om dezelfde reden lijkt me dit voldoende om te stellen dat de agenda gewoon niets accepteert. (en overigens ook niet benaderbaar is, gezien het feit dat mijn geschiedenis en al geplande activiteiten niet meer gekoppeld zichtbaar zijn). Apart vind ik dan wel weer dat ik zelf wel een nieuwe agenda kan aanmaken, maar deze verwijderen gaat dan vervolgens niet meer, geeft ie ook melding 'agenda in gebruik'.
Al met al... overigens bedacht ik me ook nog dat ik onlangs een 'hulp-op-afstand'-medewerker van MacAfee de laptop heb laten overnemen, deze is bijna 2 uur bezig geweest om hun software goed te laten functioneren, bleek een programmeerdingetje in de software te zijn, maar reparatie is lokaal geweest dus zal geen invloed mogen hebben op een webagenda-proces.
Fijne dag!