beste mensen
is het nu nog mogelijk om een afsluitweerstand te ontvangen ik wil een bepaalde aansluitwijze proberen echter ik heb dan een open aansluiting die voor instraling kan zorgen
Gewoon zelf aanschaffen thuis netwerk is voor onze eigen kosten. Maar wie weet is er iets mogelijk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een afsluitweerstand waar voor?
Ik zie de link niet met een internetverbinding.
Gewoon zelf aanschaffen thuis netwerk is voor onze eigen kosten. Maar wie weet is er iets mogelijk.
volgens @tobiastheebe was er misschien iets mogelijk met een f afsluitweerstand dat die toegestuurd kon worden
ik wil een bepaalde aansluitwijze testen die niet standaard, maar wil de open aansluiting afschermen
@MR_CHIP schreef:volgens @tobiastheebe was er misschien iets mogelijk met een f afsluitweerstand dat die toegestuurd kon worden
ik wil een bepaalde aansluitwijze testen die niet standaard, maar wil de open aansluiting afschermen
Om deze reden hoeft Ziggo natuurlijk geen kosten te maken. Of bedoel dat je wel de reguliere verzendkosten wil vergoeden en de kosten van het product.
Via de eigen shop worden ze niet verkocht vreemd genoeg.
Ik heb een tijdje iets getest en een open aansluiting afgeschermd met 4 dubbel zilverfolie, geen spat instraling gezien.
als het niet mogelijk is helemaal niet erg natuurlijk
ik vraag alleen iets aan ziggo moderator om dat verzoek goed te keuren of af te keuren
eventueel is bert's idee nog een oplossing, slim bedacht 🙂
al kan ik denk ik beter een 6db demper gebruiken ipv
een 3db demper + poa 254
upstream wordt nu niet meer zo extreem hoog en probeer nu alles in de DS richting de 0db te krijgen
anyway ik hoor graag of de mogelijkheid er uberhaupt is om een afsluitweerstand te sturen
@MR_CHIP in de middelste lade in de keuken ligt een rol aluminiumfolie en een afsluitweerstand is ook te bestellen.
@Wim C. schreef:@MR_CHIP in de middelste lade in de keuken ligt een rol aluminiumfolie en een afsluitweerstand is ook te bestellen.
Nee hoor dat zit in een houder aan de muur 😛
Je hebt gelijk @RoWi. als ik mijn wijnmes moet hebben trek ik ook altijd eerst vier laden open. 😂
he rustig het was maar een vraag he
tuurlijk weet ik wel waar ik die dingen kan bestellen alleen ik vroeg me af of de mogelijk er voor ziggo nog is om zo'n weerstand te sturen
@MR_CHIP we trekken hier alles uit de kast en zitten hier puur en alleen om te helpen.
ik heb nu een open aansluiting ik zal effe aankijken of ik uberhaupt wel correctables/uncorrectables zie komen, de komende tijd
@MR_CHIP schreef:....is het nu nog mogelijk om een afsluitweerstand te ontvangen ik wil een bepaalde aansluitwijze proberen echter ik heb dan een open aansluiting die voor instraling kan zorgen
Ik heb hier wel eens geopperd, dat Ziggo deze afsluitweerstanden ook via de webshop beschikbaar kan/moet stellen. Zo kan iedereen ( ook zonder technische kennis ) de juiste bestellen en zo makkelijk open coax aansluitingen afsluiten.
Maar helaas.....
@Wim C. schreef:....we trekken hier alles uit de kast en zitten hier puur en alleen om te helpen.
Zolang je, je eigen lade's uit je eigen kast trekt, vind ik alles prima 🤣 !
Overigens houd ik liever van melk 😉.
even een kleine update alle dempers/splitter naar de meterkast verplaats aanschouw
ik had blijkbaar nog een esx 02 liggen en een afsluitweerstand die ik toch ooit blijkbaar wel had gekocht
laat maar ik las een bericht van Tobias dat de esx tot 1.2Ghz ondersteunt
en de poa 254 tot 2Ghz
Waarom een splitter gebruiken als je geen TV aansluit, wat is de winst die je bereikt ten opzichte van geen splitter maar gelijk op de AOP?
een demping van 4db zodat de downstream dichter bij de 0 waarde is, en dan kan ik wel demper gebruiken echter degene die ik hen gaat tot 1000Mhz
DS is nu tussen de 0.6/3.3
US is nu 46-45.8
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.