19 november, tijdens onze vakantie, heeft Ziggo een nieuw modem gestuurd die ik binnen 14 dagen moet installeren omdat daarna het oude modem wordt uitgeschakeld.
Nu blijkt, dat we een verouderd AOP hebben, die door een monteur moet worden vervangen. Klantenservice dus gebeld en de eerste mogelijkheid voor een monteur is op 8 december a.s. Prima, geregeld dus.
Wat de dame van klantenservice echter niet kan regelen is dat we ook een werkende internetverbinding houden tot die tijd. Het lijkt erop, dat die ongeveer 3 december wordt uitgeschakeld.
Dat is toch op z'n minst een wat vreemde gang van zaken. Is het niet mogelijk de verbinding tot de tijd dat de monteur komt werkend te laten?
Vriendelijke groet,
Klaas.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gelukkig heb ik via de Mijn Ziggo app de afspraak kunnen verzetten naar vandaag. De monteur is geweest, heeft de complete AOP vervangen en het modem aangesloten. Alles is weer geregeld.
@MR_CHIP bedankt voor het meedenken en de tip.
Gr. Klaas.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
je kan kijken wat het modem doet op het oude aop de kans is klein dat die helemaal niet online komt (echter kan het wel instabiel zijn )
Gelukkig heb ik via de Mijn Ziggo app de afspraak kunnen verzetten naar vandaag. De monteur is geweest, heeft de complete AOP vervangen en het modem aangesloten. Alles is weer geregeld.
@MR_CHIP bedankt voor het meedenken en de tip.
Gr. Klaas.
wat goed om te horen dat alles werkt ! , mocht je ons weer nodig hebben weet je ons te vinden 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.