1
Vraag
2
Reacties
ott-ellerie

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

afsluiting wegens oud modem?

19 november, tijdens onze vakantie, heeft Ziggo een nieuw modem gestuurd die ik binnen 14 dagen moet installeren omdat daarna het oude modem wordt uitgeschakeld.

Nu blijkt, dat we een verouderd AOP hebben, die door een monteur moet worden vervangen. Klantenservice dus gebeld en de eerste mogelijkheid voor een monteur is op 8 december a.s. Prima, geregeld dus.

 

Wat de dame van klantenservice echter niet kan regelen is dat we ook een werkende internetverbinding houden tot die tijd. Het lijkt erop, dat die ongeveer 3 december wordt uitgeschakeld.

Dat is toch op z'n minst een wat vreemde gang van zaken. Is het niet mogelijk de verbinding tot de tijd dat de monteur komt werkend te laten?

 

Vriendelijke groet,

Klaas.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ott-ellerie
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gelukkig heb ik via de Mijn Ziggo app de afspraak kunnen verzetten naar vandaag. De monteur is geweest, heeft de complete AOP vervangen en het modem aangesloten. Alles is weer geregeld.

 

@MR_CHIP bedankt voor het meedenken en de tip.

 

Gr. Klaas.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

je kan kijken wat het modem doet op het oude aop de kans is klein dat die helemaal niet online komt (echter kan het wel instabiel zijn )

ott-ellerie
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gelukkig heb ik via de Mijn Ziggo app de afspraak kunnen verzetten naar vandaag. De monteur is geweest, heeft de complete AOP vervangen en het modem aangesloten. Alles is weer geregeld.

 

@MR_CHIP bedankt voor het meedenken en de tip.

 

Gr. Klaas.

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

wat goed om te horen dat alles werkt ! , mocht je ons weer nodig hebben weet je ons te vinden 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic