1
Vraag
2
Reacties
Caro10cc

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

activatiecode internet gevraagd na upgrade mediabox

Nadat de mediabox succesvol is geüpgraded viel internet uit. Connectbox lijkt goed te werken, prima WiFi maar geen internet, na reset bij opnieuw aanloggen bij connecteren wordt er ineens om een activatiecode gevraagd. Ik begrijp echter dat dit allang niet meer nodig zou moeten zijn, we hebben het ook niet en aan het abonnement is niets veranderd! Bij laatste telefoon gesprek vlak voor 8  uur met ziggo werd over een monteur gesproken met een doorlooptijd van een week! Totale paniek in de lockdown kunnen we geen minuut zonder internet. Dat kan toch niet de bedoeling zijn!!! Iemand nog een andere suggestie?

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Caro10cc! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat onwijs balen dat je internet helemaal is uitgevallen en dat je nu in totale paniek zit! Dat is zeker niet de bedoeling. 
Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er gister een monteur is geweest die heeft het een en ander besteld en de rest werkend achter gelaten. 
Ik ga er vanuit dat alles nu helemaal in orde komt! Mocht je nog hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden!