Nadat de mediabox succesvol is geüpgraded viel internet uit. Connectbox lijkt goed te werken, prima WiFi maar geen internet, na reset bij opnieuw aanloggen bij connecteren wordt er ineens om een activatiecode gevraagd. Ik begrijp echter dat dit allang niet meer nodig zou moeten zijn, we hebben het ook niet en aan het abonnement is niets veranderd! Bij laatste telefoon gesprek vlak voor 8 uur met ziggo werd over een monteur gesproken met een doorlooptijd van een week! Totale paniek in de lockdown kunnen we geen minuut zonder internet. Dat kan toch niet de bedoeling zijn!!! Iemand nog een andere suggestie?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Caro10cc! Welkom op de Ziggo Community!
Wat onwijs balen dat je internet helemaal is uitgevallen en dat je nu in totale paniek zit! Dat is zeker niet de bedoeling.
Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er gister een monteur is geweest die heeft het een en ander besteld en de rest werkend achter gelaten.
Ik ga er vanuit dat alles nu helemaal in orde komt! Mocht je nog hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.