Danny29

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

activatie probleem (geen internet)

Al een week zonder internet omdat het activeren van onze modem niet wilt lukken na binnenkomst van het nieuwe modem deze aangesloten en weg was het internet, het moest handmatig opnieuw erin worden gezet want dit was fout gegaan en dat zou binnen 72 uur opgelost zijn ''uiterlijk''.... nu dus inmiddels een week verder en krijg nog steeds het antwoord we zijn er mee bezig.

Kan er überhaupt iemand van ziggo nog wat nuttigs melden en daadwerkelijk een oplossing aanbieden of blijft elke medewerker hetzelfde melden namelijk: nog even geduld hebben we zijn er mee bezig voor 30ste keer.

 

Op maandag 26-4-2021 aangesloten zonder succes, gelijk contact gezocht met Ziggo en het zou dinsdag opgelost zijn.

 

Dinsdag 27-4-2021 na de hele dag niks te horen hebben gekregen er heen gebeld en nu zou het dus uiterlijk nog 72 uur gaan duren.

 

Vrijdag 30-4-2021 nog niks gebeurd dus belde weer op en kreeg als antwoord we zijn ermee bezig uiterlijk morgen doet alles het weer nog even geduld.

 

Zaterdag 1-5-2021 nog niks dus weer gebeld en ja hoor we zijn ermee bezig....

 

Zondag 2-5-2021 hetzelfde verhaal.

 

Nu dan vandaag je raad het al, we zijn ermee bezig....

 

iemand een suggestie of is het enigste wat ik nog kan doen  overstappen ?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Danny29
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Ing1810 Internet doet het 😎

Bekijk in context

26 Reacties 26
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

Ik heb te horen gekregen dat het niet wordt gewaardeerd als er met modder wordt gegooid. Daarom kan ik je alleen maar naar mijn draadje verwijzen. Sorry..

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@Danny29 Morgen komt er een Ziggo moderator hier langs, zij kunnen diep in de systemen kijken en zien waar dit fout gaat en zo nodig actie ondernemen en/of de juiste mensen bereiken die dit op kunnen lossen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Danny29, allereerst welkom op de Ziggo Community!

 

Wat een ontzettend frustrerende situatie is dit geworden. Zeker als het maar voor geen meter wil opschieten. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er inderdaad al veel contact is geweest via verschillende kanalen en heb daarom contact gezocht met de betreffende collega's.

 

Het ligt nu bij de verantwoordelijke afdeling en is tevens opgepakt binnen dit team om contact met je te houden hierover. Ik zie dan ook dat je vanmiddag bent gebeld door hun. Je bent in goede handen, maar zijn helaas nog in afwachting van de oplossing.

Danny29
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben vanmiddag inderdaad gebeld maar eigenlijk met hetzelfde nieuws we zijn ermee bezig.

Gisteren heb ik nadrukkelijk gevraagd via de chat of het gisteren nog zou lukken en het antwoord was nee maar morgen in ieder geval ( vandaag dus ).

Nu kreeg ik dus telefonisch te horen dat het weer niet zeker is of het gaat lukken en hij kon ook niet echt zeggen wanneer dan wel, ik zou wel telefonisch op hoogte gehouden worden.

Ik snap dat dit niet binnen een dag geregeld is maar we zijn met gemak al 2 weken verder.

Zoals je schreef het ligt nu bij de verantwoordelijke afdeling maar kon dat niet een week geleden al bijvoorbeeld.

 

Ik hoop gewoon dat het vandaag geregeld is want het is mij nu al 4x toegezegd en 4x uitgesteld.

We overwegen dan ook om de overstap te maken hoe jammer het ook is puur en alleen door telkens teleurgesteld te worden met beloftes die niet nagekomen worden.

 

 

Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@Danny29, hè bah! Wat een vreselijke situatie. En helaas ook zeer herkenbaar. 

 

Maar niet getreurd: er wordt aan gewerkt door Ziggo. 

 

En hopelijk stelt het je gerust dat ook door mij het één en ander in gang is gezet. 

 

Geef niet op! Het komt goed! Uiteindelijk...😉

Danny29
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Ing1810  Nog steeds niks hoor 🙄 ik wacht vandaag nog even af en morgen zetten we de dingen in gang om dan maar via een andere provider internet te krijgen. Jammer vindt ik het wel omdat ik eigenlijk nooit storing of problemen heb meegemaakt bij ziggo.

Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@Danny29 

Ziggo heeft van mij de keus gekregen: of jullie legal of directeur belt mij vandaag nog, of ik sta morgen om 9u op het bureau en zoek de media op... en dat zijn beloften!!

Danny29
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Ing1810  Ben benieuwd of je gebeld word 🙃 ik denk dat de mensen die deze dingen moeten oplossen tot 17:00 werken. Dus ik zal vanavond nog steeds zonder zitten, we worden er moedeloos van😑

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@Danny29 Uit de praktijk blijkt dat dit tot laat in de avond doorgaat en ook in het weekend.

Danny29
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Bert Oh oke.. nou ik hoop dat het ze dan alsnog vandaag voor elkaar krijgen😅

Is het trouwens nodig om het modem en mediabox opnieuw op te starten om te kijken of er verbinding is?

Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

Er kan door Ziggo trouwens zo worden nagegaan of het modem online is. Zelfs kunnen ze het modem van afstand (zonder jouw toestemming en medeweten ook nog eens 🙄) resetten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Je kunt het modem aan laten staan en hoeft verder niets te doen, als de activatie er is, krijgt het modem automatisch een configuratiefile, herstart en haalt, zo nodig, de nieuwste/juiste software op en gaat het modem internet doorgeven.

Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@Bert, jij hebt korte lijntjes met Ziggo, toch?

Kan je dan niet gewoon even druk opvoeren binnen Ziggo, zodat @Danny29 eindelijk eens de internetverbinding krijgt waar hij voor betaalt?! Het is toch van de zotte dat hij al zo'n twee weken geen gebruik ervan kan maken! Zelf zou je ook niet gediend zijn van dit soort acties als het jou overkwam!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zoals eerder aangegeven is bert geen ziggo medewerker en geef hij de info die er tot nu toe is ook al is het nog niet opgelost

Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@Danny29, inmiddels opgelost?

Danny29
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Ing1810 Helaas nog niet, heb verder ook nog niks weer gehoord.

Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@Danny29 

Advies: volg al mijn posts maar even!

Uitgelicht topic