Al een week zonder internet omdat het activeren van onze modem niet wilt lukken na binnenkomst van het nieuwe modem deze aangesloten en weg was het internet, het moest handmatig opnieuw erin worden gezet want dit was fout gegaan en dat zou binnen 72 uur opgelost zijn ''uiterlijk''.... nu dus inmiddels een week verder en krijg nog steeds het antwoord we zijn er mee bezig.
Kan er überhaupt iemand van ziggo nog wat nuttigs melden en daadwerkelijk een oplossing aanbieden of blijft elke medewerker hetzelfde melden namelijk: nog even geduld hebben we zijn er mee bezig voor 30ste keer.
Op maandag 26-4-2021 aangesloten zonder succes, gelijk contact gezocht met Ziggo en het zou dinsdag opgelost zijn.
Dinsdag 27-4-2021 na de hele dag niks te horen hebben gekregen er heen gebeld en nu zou het dus uiterlijk nog 72 uur gaan duren.
Vrijdag 30-4-2021 nog niks gebeurd dus belde weer op en kreeg als antwoord we zijn ermee bezig uiterlijk morgen doet alles het weer nog even geduld.
Zaterdag 1-5-2021 nog niks dus weer gebeld en ja hoor we zijn ermee bezig....
Zondag 2-5-2021 hetzelfde verhaal.
Nu dan vandaag je raad het al, we zijn ermee bezig....
iemand een suggestie of is het enigste wat ik nog kan doen overstappen ?