1
Vraag
2
Reacties
linp27

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement WIFI boosters via stopcontact opzeggen

Goedenavond, wij hebben een tijd geleden WIFI boosters via het stopcontact ontvangen. Deze functioneren totaal niet en wij willen dit ook per direct opzeggen. Via Mijn Ziggo wordt niets getoond. Hoe kunnen wij dit uit ons abonnement schrappen??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @linp27 en een warm welkom op de Community,

Jammer dat je niet tevreden bent over de Wifiboosters via het stopcontact! Omdat je aangeeft de Wifiboosters via stopcontact per direct op te willen zeggen, heb ik dit ook gelijk voor je geregeld. Je krijgt binnen 3 a 4 werkdagen een retourdoos toegestuurd waarin je de Wifibooosters kunt retourneren. Je stuurt de retourdoos vervolgens naar hieronder genoemd retouradres. 



XPO / Ziggo 

Antwoordnummer

5800 VB Venray

Let op: vergeet niet het afgiftebewijs goed te bewaren wat je krijgt bij het retoursturen van het pakket. Tip: maak een foto van het bewijsje met je smartphone. 


Ben je trouwens ook op zoek naar een andere optie om overal in huis een optimale draadloze verbinding te krijgen? We bieden nu namelijk verschillende opties zoals de SmartWifiPods of de SmartWifi Boosters (TP LInk Deco's). Op deze pagina lees je hierover meer. Beide apparaten zijn aan te schaffen of in in bruikleen te huren. Laat het gerust weten indien we jou hiermee verder kunnen helpen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @linp27 en een warm welkom op de Community,

Jammer dat je niet tevreden bent over de Wifiboosters via het stopcontact! Omdat je aangeeft de Wifiboosters via stopcontact per direct op te willen zeggen, heb ik dit ook gelijk voor je geregeld. Je krijgt binnen 3 a 4 werkdagen een retourdoos toegestuurd waarin je de Wifibooosters kunt retourneren. Je stuurt de retourdoos vervolgens naar hieronder genoemd retouradres. 



XPO / Ziggo 

Antwoordnummer

5800 VB Venray

Let op: vergeet niet het afgiftebewijs goed te bewaren wat je krijgt bij het retoursturen van het pakket. Tip: maak een foto van het bewijsje met je smartphone. 


Ben je trouwens ook op zoek naar een andere optie om overal in huis een optimale draadloze verbinding te krijgen? We bieden nu namelijk verschillende opties zoals de SmartWifiPods of de SmartWifi Boosters (TP LInk Deco's). Op deze pagina lees je hierover meer. Beide apparaten zijn aan te schaffen of in in bruikleen te huren. Laat het gerust weten indien we jou hiermee verder kunnen helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic