Goedenavond, wij hebben een tijd geleden WIFI boosters via het stopcontact ontvangen. Deze functioneren totaal niet en wij willen dit ook per direct opzeggen. Via Mijn Ziggo wordt niets getoond. Hoe kunnen wij dit uit ons abonnement schrappen??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @linp27 en een warm welkom op de Community,
Jammer dat je niet tevreden bent over de Wifiboosters via het stopcontact! Omdat je aangeeft de Wifiboosters via stopcontact per direct op te willen zeggen, heb ik dit ook gelijk voor je geregeld. Je krijgt binnen 3 a 4 werkdagen een retourdoos toegestuurd waarin je de Wifibooosters kunt retourneren. Je stuurt de retourdoos vervolgens naar hieronder genoemd retouradres.
XPO / Ziggo
Antwoordnummer
5800 VB Venray
Let op: vergeet niet het afgiftebewijs goed te bewaren wat je krijgt bij het retoursturen van het pakket. Tip: maak een foto van het bewijsje met je smartphone.
Ben je trouwens ook op zoek naar een andere optie om overal in huis een optimale draadloze verbinding te krijgen? We bieden nu namelijk verschillende opties zoals de SmartWifiPods of de SmartWifi Boosters (TP LInk Deco's). Op deze pagina lees je hierover meer. Beide apparaten zijn aan te schaffen of in in bruikleen te huren. Laat het gerust weten indien we jou hiermee verder kunnen helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @linp27 en een warm welkom op de Community,
Jammer dat je niet tevreden bent over de Wifiboosters via het stopcontact! Omdat je aangeeft de Wifiboosters via stopcontact per direct op te willen zeggen, heb ik dit ook gelijk voor je geregeld. Je krijgt binnen 3 a 4 werkdagen een retourdoos toegestuurd waarin je de Wifibooosters kunt retourneren. Je stuurt de retourdoos vervolgens naar hieronder genoemd retouradres.
XPO / Ziggo
Antwoordnummer
5800 VB Venray
Let op: vergeet niet het afgiftebewijs goed te bewaren wat je krijgt bij het retoursturen van het pakket. Tip: maak een foto van het bewijsje met je smartphone.
Ben je trouwens ook op zoek naar een andere optie om overal in huis een optimale draadloze verbinding te krijgen? We bieden nu namelijk verschillende opties zoals de SmartWifiPods of de SmartWifi Boosters (TP LInk Deco's). Op deze pagina lees je hierover meer. Beide apparaten zijn aan te schaffen of in in bruikleen te huren. Laat het gerust weten indien we jou hiermee verder kunnen helpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.