1
Vraag
2
Reacties
Ebomert

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou graag nieuw modem krijgen

Hallo,

Ik zou graag een nieuw modem krijgen.
Na klachten van mijn vrouw dat de Wifi regelmatig uitvalt kom ik tot de ontdekking dat ik wel een redelijk oud modem heb.

Groet Egbert

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

De splitter (UMU-1006) is verouderd en dient vervangen te worden. Bij de Connect Box worden een nieuwe splitter (POA-01-B) en IEC/F-aansluitkabel geleverd.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een Connect Box met aansluitmateriaal toesturen en komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Bekijk in context

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @Ebomert! Welkom op de Ziggo Community!

Erg jammer dat de wifi niet goed functioneert 😞 Fijn dat de leden je al hebben geholpen. Ik heb je een nieuw modem + kabel en splitter toegestuurd. Laat je ons weten hoe het dan werkt?

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Welk type Cisco-modem gebruik je, vermoedelijk een EPC3925 of EPC3928? Gebruik je nog andere netwerkapparatuur zoals een eigen router of access point?

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Welk modem heb je nu precies? Graag model letters en cijfers erbij.

Als je een oud modem hebt, zou er ook oud aansluitmateriaal kunnen zijn.

Ziggo kan die zo nodig direct meesturen als een modem wissel plaats zou vinden.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Ebomert
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond het betreft een EPC3928. Er is verder niets aangesloten 

8AD08239-39A4-4861-8434-0C7CB40DB523.jpeg

E37F6B29-1A5C-4BBC-B5F8-96168C333A37.jpeg

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

De splitter (UMU-1006) is verouderd en dient vervangen te worden. Bij de Connect Box worden een nieuwe splitter (POA-01-B) en IEC/F-aansluitkabel geleverd.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een Connect Box met aansluitmateriaal toesturen en komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @Ebomert! Welkom op de Ziggo Community!

Erg jammer dat de wifi niet goed functioneert 😞 Fijn dat de leden je al hebben geholpen. Ik heb je een nieuw modem + kabel en splitter toegestuurd. Laat je ons weten hoe het dan werkt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic