Ben sinds enkele dagen van provider veranderd (van Telfort naar Ziggo).
In eerste instantie (met de oude instellingen van Telfort d.w.z. inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl poort 110 geen beveiligingstype en uitgaande mail smtp.versatel.nl poort 25 geen beveiligingstype) ontving ik wel inkomende e-mails maar lukte het niet om e-mails te verzenden. Met behulp van jullie forumgesprekken lukte het daarna om wél te verzenden maar niet meer om te ontvangen. Wat ik ook probeer, het lukt niet om berichten binnen te halen. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik zag dat AnneH Ziggo en mguzz veel met deze topic bezig zijn geweest. Alvast bedankt voor het meedenken. Zou heel graag mijn zonnet account willen blijven gebruiken.
Net mijn gebruikersnaam veranderd (dus zonder zonnet.nl erachter) en het werkt!! Kan zowel verzenden en er komt een heleboel e-mails binnen.
Dank voor tips. Zal even voor anderen opsommen wat ik heb gedaan
Gebruikersgegevens Naam: je naam
E-mail adres: naam@zonnet.nl
Server gegevens: Type account: POP3
Server voor inkomende e-mail: pop3.versatel.nl
Server voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl
Aanmeldingsgegevens: Gebruikersnaam: naam zonder @zonnet.nl
Wachtwoord: je zonnet wachtwoord
Klik Meer instellingen
Algemeen: naam@zonnet.nl of andere aanduiding (thuis)
Server voor uitgaande e-mail
Vink "Voor de server voor mijn uitgaande e-mail is verificatie vereist" aan
Aanmelden met: Gebruikersnaam: naam@ziggo.nl
Wachtwoord: ziggo e-mail account wachtwoord
Geavanceerd: Inkomende e-mail (POP3) poort 110
Geen vink in "Voor deze server versleutelde verbinding..
Uitgaande e-mail (SMTP) poort 587
Gebruik volgende type versleutelde verbinding:automatisch
Wat een bevalling maar gelukkig toch nog goed gekomen met behulp van jullie forum. Thks!