1
Vraag
2
Reacties
Ivarvermeulen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoemend geluid Connectbox

Mijn Connectbox maakt een irritant zoemend geluid, wat toeneemt naarmate de internetverbinding zwaarder belast wordt. Het is geen geluid van een fan of iets dergelijks, het lijkt een elektronische zoem. Ik zag dat er ook andere meldingen hiervan waren op het forum: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Connectbox-ellende-en-zoemend-geluid-bij-gebruik-wifi/m-p/985...

Oplossing
26 Reacties 26
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32804Posts
  • 2338Oplossingen
  • 16592Likes

@fmev Heb jij een Connectbox v1 (Arris TG2492 of Compal CH7465) of Connectbox Giga/v2 (Arris TG3492)?

fmev

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@tobiastheebe ik heb de connectbox van Compal, de CH7465

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32804Posts
  • 2338Oplossingen
  • 16592Likes

Een moderator kan een vervangend modem toesturen en komt binnenkort langs in dit topic. Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 642Posts
  • 58Oplossingen
  • 271Likes

Goedemorgen @fmev en welkom op de Ziggo Community! Niets vervelender dan een apparaat dat uit zichzelf geluiden gaat vertonen natuurlijk. Goed dat je dit vermeld. Als je je privé gegevens op het account kunt vermelden, leggen wij deze druktemaker ( Compal CH7465) onder de loep voor je.

Kimmike

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond, wij ervaren hetzelfde euvel, Connectbox V1.

Vooral tijdens stille scenes erg irritant aanwezig.

Kunnen jullie ons ook een vervangende modem toesturen?

Alvast bedankt!

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32804Posts
  • 2338Oplossingen
  • 16592Likes

@Kimmike Een moderator komt binnenkort weer langs in dit topic.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5967Posts
  • 700Oplossingen
  • 2527Likes

Goedemorgen @Kimmike 

Goed dat je hier via de Community een melding van hebt gemaakt. Zo'n geluid tussendoor is natuurlijk super irritant.

Ik heb een vervangend apparaat besteld en deze zal binnen 3 werkdagen worden bezorgd. 

Ik zorg er tevens voor dat je via e-mail communicatie ontvangt over de bestelling en levering.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic