1
Vraag
2
Reacties
GertjanvdHaar

Stamgast
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Zoeken in alle mappen in Webmail

In mijn webmail zou ik graag willen zoeken in alle mappen. Helaas kan ik alleen 1 map selecteren. Volgens de online handleiding zou je ook 'Alle mappen' moeten kunnen selecteren, alleen heb ik die optie niet.

Iemand enig idee hoe ik die optie wel weer naar voren kan krijgen?
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GertjanvdHaar
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Evert,

Bedankt voor het checken. Dan denk ik toch echt dat het aan de kant van Ziggo ingesteld is.
Handleiding:
Om een map te selecteren om te doorzoeken, klikt u op de mapknop.

• Als u Alle mappen selecteert, worden alle mappen en submappen van het interne e-mailaccount doorzocht.
  • Opmerking: Afhankelijk van de serverinstellingen zijn misschien niet alle instellingen beschikbaar. In dit geval wordt alleen de huidige folder doorzocht, niet de submappen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6814Posts
  • 780Oplossingen
  • 1800Likes
Hoi Gertjan,

Ik heb het net getest, ik kan het ook zo gauw niet vinden ? Mocht ik er toch achter komen, laat ik het uiteraard weten of misschien weet iemand anders het 🙂

Groet,
Evert
GertjanvdHaar
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Evert,

Bedankt voor het checken. Dan denk ik toch echt dat het aan de kant van Ziggo ingesteld is.
Handleiding:
Om een map te selecteren om te doorzoeken, klikt u op de mapknop.

• Als u Alle mappen selecteert, worden alle mappen en submappen van het interne e-mailaccount doorzocht.
  • Opmerking: Afhankelijk van de serverinstellingen zijn misschien niet alle instellingen beschikbaar. In dit geval wordt alleen de huidige folder doorzocht, niet de submappen.
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6814Posts
  • 780Oplossingen
  • 1800Likes
Kun je een linkje posten van die handleiding?
GertjanvdHaar
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6814Posts
  • 780Oplossingen
  • 1800Likes
Als ik het zo lees kun je er niets aan doen wanneer je niet alle mappen kunt doorzoeken. Volg je de stappen zoals in deze handleiding beschreven en het lukt niet, dan ondersteunt de server het niet. Dat is niet iets waar wij iets aan kunnen doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.