Sinds een paar weken heb ik last van ernstig haperig beeld als ik op mijn iMac 27" naar ziggogo.tv kijk met Chrome als browser. Ik heb ook al meerdere browsers geprobeerd met hetzelfde haperende beeld. Met de ZiggoGo app op iPhone en iPad werkt het wel soepeltjes.
Heeft iemand hier ook last van en nog liever een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
imac of macbook ? en is de mac bekabeld of draadloos verbonden met internet ?
Ik heb het probleem met een iMac, zowel bekabeld alsook draadloos.
Imac
Bekabeld
Hallo Appeltjes, de oplossing is gevonden. Ik weet niet hoe je intern moet verwijzen naar een ander topic maar zoek even op LudoW. Zelfde probleem mét oplossing. Dank voor eenieders bijdrage.
Moderator toevoeging: Het topic met oplossing is hier te vinden . Loop je dus ook aan tegen het probleem dat ZiggoGO.tv erg hapert via je iMac, probeer dan vooral de oplossing uit.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.