Opgelost! Ga naar oplossing.
Jelleke01 wrote:Ik kreeg maanden lang alle emails dubbel binnen. Contact gelegd met Ziggo klantenservice maar daar kan men je niet helpen omdat ze gehinderd worden door privacy wetgeving en dus niet alles kunnen zien. Ook jouw instellingen niet. Dat vond ik erg vervelend want feitelijk kan men je dus niet helpen terwijl de oplossing heel eenvoudig is. Een ict student had het binnen een paar minuten gevonden en door een paar vinkjes uit te zetten in Ziggo Mail was het probleem meteen gefikst. Daar had ik dan zelf een half uur voor aan de telefoon gehangen.De Ziggo medewerker vertelde wel netjes wat zijn beperkingen waren en daardoor kon hij me niet verder helpen. Vond hij zelf ook vervelend. Ik vraag me dan wel af waarom de privacywetgeving het zicht op een paar van mijn instellingen verbiedt voor Ziggo zelf. Dit schiet duidelijk door en helpt mij noch Ziggo. Daar mag wel eens een jurist naar kijken.Oja de oplossing voor mij zat in Instellingen > Email > Automatisch doorsturen en daar alles uitvinken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jelleke01 wrote:Ik kreeg maanden lang alle emails dubbel binnen. Contact gelegd met Ziggo klantenservice maar daar kan men je niet helpen omdat ze gehinderd worden door privacy wetgeving en dus niet alles kunnen zien. Ook jouw instellingen niet. Dat vond ik erg vervelend want feitelijk kan men je dus niet helpen terwijl de oplossing heel eenvoudig is. Een ict student had het binnen een paar minuten gevonden en door een paar vinkjes uit te zetten in Ziggo Mail was het probleem meteen gefikst. Daar had ik dan zelf een half uur voor aan de telefoon gehangen.De Ziggo medewerker vertelde wel netjes wat zijn beperkingen waren en daardoor kon hij me niet verder helpen. Vond hij zelf ook vervelend. Ik vraag me dan wel af waarom de privacywetgeving het zicht op een paar van mijn instellingen verbiedt voor Ziggo zelf. Dit schiet duidelijk door en helpt mij noch Ziggo. Daar mag wel eens een jurist naar kijken.Oja de oplossing voor mij zat in Instellingen > Email > Automatisch doorsturen en daar alles uitvinken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.