Vraag
Reacties
Oplossing
Jelleke01
Level 2

ZiggoMail dubbel

Ik krijg sinds een tijd alle emails dubbel binnen. Ben al veranderd van Mailbird naar ZiggoMail en heb ook Outlook geprobeerd maar alles blijft dubbel binnenkomen. Ik heb een destijds door UPC aangemaakt emailadres (een combi van je naam en drie cijfers @upcmail.nl) en gebruik een alias als het emailadres wat ik gebruik. Ook met de extensie @upcmail.nl. Dat ging jaren goed maar nu niet meer. Hoe ontdubbel ik ZiggoMail?
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/ziggomail-dubbel-38062

Jelleke01 wrote:
Ik kreeg maanden lang alle emails dubbel binnen. Contact gelegd met Ziggo klantenservice maar daar kan men je niet helpen omdat ze gehinderd worden door privacy wetgeving en dus niet alles kunnen zien. Ook jouw instellingen niet. Dat vond ik erg vervelend want feitelijk kan men je dus niet helpen terwijl de oplossing heel eenvoudig is. Een ict student had het binnen een paar minuten gevonden en door een paar vinkjes uit te zetten in Ziggo Mail was het probleem meteen gefikst. Daar had ik dan zelf een half uur voor aan de telefoon gehangen.De Ziggo medewerker vertelde wel netjes wat zijn beperkingen waren en daardoor kon hij me niet verder helpen. Vond hij zelf ook vervelend. Ik vraag me dan wel af waarom de privacywetgeving het zicht op een paar van mijn instellingen verbiedt voor Ziggo zelf. Dit schiet duidelijk door en helpt mij noch Ziggo. Daar mag wel eens een jurist naar kijken.Oja de oplossing voor mij zat in Instellingen > Email > Automatisch doorsturen en daar alles uitvinken.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Jelleke01 . Zeg maar nee, dan krijg je er 2 ;-).
Nee, zonder dollen, super irritant natuurlijk. Dat moet anders kunnen!

Kan het zijn dat je een doorstuurregel aan hebt staan op 1 van je e-mailadressen? Dat je naar jezelf doorstuurt, of dat je in een cirkel doorstuurt?
En even voor mijn beeld; je bent veranderd naar ZiggoMail. Bedoel je dan gewoon de webmail via onze site? 🙂
0 Kudos
Jelleke01
Level 2
Topicstarter
Ik heb een upc emailadres zoiets als dit nijlpaard123@upcmail.nl Daar heb ik een alias aan gekoppeld en dat functioneerde jarenlang prima. Inmiddels is het ziggo maar dat zou niks uit moeten maken toch? Ook wisselen van emailprogramma maakt weinig uit. Mailbird, Outlook of Thunderbird. Alles komt dubbel binnen
0 Kudos
Jelleke01
Level 2
Topicstarter
Wat is een doorstuurregel?
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Dan worden inkomende mails automatisch doorgestuurd naar een ander e-mailadres :-).
Op deze link zie je in een stappenplan waar je deze instelling vindt.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/ziggomail-dubbel-38062

Jelleke01 wrote:
Ik kreeg maanden lang alle emails dubbel binnen. Contact gelegd met Ziggo klantenservice maar daar kan men je niet helpen omdat ze gehinderd worden door privacy wetgeving en dus niet alles kunnen zien. Ook jouw instellingen niet. Dat vond ik erg vervelend want feitelijk kan men je dus niet helpen terwijl de oplossing heel eenvoudig is. Een ict student had het binnen een paar minuten gevonden en door een paar vinkjes uit te zetten in Ziggo Mail was het probleem meteen gefikst. Daar had ik dan zelf een half uur voor aan de telefoon gehangen.De Ziggo medewerker vertelde wel netjes wat zijn beperkingen waren en daardoor kon hij me niet verder helpen. Vond hij zelf ook vervelend. Ik vraag me dan wel af waarom de privacywetgeving het zicht op een paar van mijn instellingen verbiedt voor Ziggo zelf. Dit schiet duidelijk door en helpt mij noch Ziggo. Daar mag wel eens een jurist naar kijken.Oja de oplossing voor mij zat in Instellingen > Email > Automatisch doorsturen en daar alles uitvinken.
0 Kudos
Ga naar reactie
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Jelleke01 Dank voor je update.

Dat was ook de oplossing van Lycke Ziggo, 2 berichten hierboven van 3 dagen geleden.
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Jelleke01 . Goed om te lezen dat het uiteindelijk gelukt is met de instellingen :-).
0 Kudos