pnoort

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZiggoGotv

Hoe komt het dat ik elke keer opnieuw moet inloggen in Ziggo Go in mijn browser?
Ik heb blijf ingelogd aangevinkt en bij andere websites heb ik dat niet, dus het ligt niet aan mijn browser (chrome) lijkt me. Ik draai niet in Incognito modus.

Hoe fix ik dat?

Groet

5 Reacties 5
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @pnoort

Goed dat je hier je vraagt hebt gesteld. Ik begrijp dat je dit ervaart in de Google Chrome browsers. Heb je het al geprobeerd in een andere browser of het daar wel werkt? Zo niet, zou je dit dan willen testen? En bij de instellingen van Chrome staat ook niet ingesteld dat na het sluiten van de browsers de gegevens automatisch verwijderd moeten worden wat de oorzaak zou kunnen zijn? 

pnoort
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi,

In andere browsers werkt het ook niet en na een paar dagen ben ik telkens weer uitgelogd. 

Op andere websites blijf ik wel ingelogd. 
De instelling dat de browser de cookies automatisch verwijderd staat niet aan. 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Ziggogo.tv werkt eigenlijk alleen optimaal in Microsoft Edge, beide zijn build on chromium. Echter voor video streaming sites werkt Microsoft Edge stukken beter, voor oa Ziggogo, Netflix, Disney+ etc

pnoort
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De vraag was niet of het beter werkte, maar waarom ik niet ingelogd blijf terwijl dat op andere websites wel het geval is. 
Daarmee vermoed ik dat het iets is van Ziggogo. Maar gezien de reactie van Gianna is dit niet een bekend probleem bij Ziggo. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

@pnoort, Dus je blijft een aantal dagen ingelogd en daarna ben je plots weer uitgelogd? 

Uitgelicht topic