wildenberg49

Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo wifiboosters terugsturen?

N.a.v. het email bericht dat ik gratis wifiboosters zou kunnen krijgen heb ik die besteld, maar achteraf heb ik besloten om ze toch maar niet te gebruiken, alles werkt nu redelijk goed en ik ben bang dat met de boosters het e.e.a weer niet werkt, moet ik de boosters terugsturen en moet mijn abonnement (nu dus zonder boosters) aangepast worden. bvd mvg c. wildenberg

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1607Posts
  • 184Oplossingen
  • 471Likes

Dankjewel voor jouw snelle reactie, Cor. Helemaal goed, dan heb ik ze bij deze weer voor je opgezegd. 
Per mail volgt nog even een bevestiging. 

Dankjewel, jij ook fijne feestdagen gewenst!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55048Posts
  • 3578Oplossingen
  • 13096Likes

Welke wifiboosters heb je precies gehad?

Wat zou er mogelijk niet kunnen werken?

wildenberg49
topicstarter
Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

model PP01-ZG, ik had probleem dat internetradios iedere keer een poosje wegvallen, daarom heb ik de boosters besteld, maar bij de handleiding staat dat de boosters de instellingen veranderen en ik ben bang dat ik dan problemen krijg, dus ga ik de boosters niet installeren, maar ik wil er t.z.t. ook niet voor gaan betalen.

 

graag bericht wat ik moet doen, terugsturen?

mvg

c. wildenberg

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55048Posts
  • 3578Oplossingen
  • 13096Likes

De instellingen worden gewijzigd naar alles 2,4 en 5 GHz naar dezelfde SSID / wifinaam en de pods samen met het modem vormen dan 1 mesh wifiwolk, waarbij het systeem als 1e de stabielste verbinding kiest en als 2e de snelste.

Ook zijn ze via een UTP kabel of via de wifi met elkaar verbonden via een verborgen extra verbinding voor de stabielste en snelste ervaring.

 

Ik heb alle wifiboosters gehad van Ziggo (de zwarte, de witte en via de stroom) en deze pods geven hier de stabielste en snelste wifiverbinding die ik in 17 jaar heb ervaren.

Tot nu toe in een half jaar geen enkele uitval ervaren via de wifi en ik heb nogal eens Teams en andere live en Teamviewer verbindingen in gebruik via de wifi.

Vroeger altijd de laptop via een netwerkkabel aangesloten en nu al een half jaar niet meer.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1607Posts
  • 184Oplossingen
  • 471Likes

Hi @wildenberg49

@Bert heeft hier een legitiem punt voor wat betreft de snelste en stabielste verbinding. Het kan inderdaad bij het installeren even wat "voeten in aarde" hebben doordat je wat instellingen moet veranderen. 

Wanneer jouw keuze om het weer op te zeggen vast staat, kan ik niets anders dan dit voor je regelen.
Laat maar even weten hoe je hier in staat en of je van gedachten bent veranderd.

wildenberg49
topicstarter
Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Jiri,

 

Ik ben niet zo technisch met instellingen wijzigen, ik wil de Pods niet gebruiken, ik stuur ze vandaag terug naar Venray.

 

Bedankt en groeten fijne feestdagen

 

Cor wildenberg

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1607Posts
  • 184Oplossingen
  • 471Likes

Dankjewel voor jouw snelle reactie, Cor. Helemaal goed, dan heb ik ze bij deze weer voor je opgezegd. 
Per mail volgt nog even een bevestiging. 

Dankjewel, jij ook fijne feestdagen gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic