wildenberg49

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo wifiboosters terugsturen?

N.a.v. het email bericht dat ik gratis wifiboosters zou kunnen krijgen heb ik die besteld, maar achteraf heb ik besloten om ze toch maar niet te gebruiken, alles werkt nu redelijk goed en ik ben bang dat met de boosters het e.e.a weer niet werkt, moet ik de boosters terugsturen en moet mijn abonnement (nu dus zonder boosters) aangepast worden. bvd mvg c. wildenberg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel voor jouw snelle reactie, Cor. Helemaal goed, dan heb ik ze bij deze weer voor je opgezegd. 
Per mail volgt nog even een bevestiging. 

Dankjewel, jij ook fijne feestdagen gewenst!

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke wifiboosters heb je precies gehad?

Wat zou er mogelijk niet kunnen werken?

wildenberg49
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

model PP01-ZG, ik had probleem dat internetradios iedere keer een poosje wegvallen, daarom heb ik de boosters besteld, maar bij de handleiding staat dat de boosters de instellingen veranderen en ik ben bang dat ik dan problemen krijg, dus ga ik de boosters niet installeren, maar ik wil er t.z.t. ook niet voor gaan betalen.

 

graag bericht wat ik moet doen, terugsturen?

mvg

c. wildenberg

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De instellingen worden gewijzigd naar alles 2,4 en 5 GHz naar dezelfde SSID / wifinaam en de pods samen met het modem vormen dan 1 mesh wifiwolk, waarbij het systeem als 1e de stabielste verbinding kiest en als 2e de snelste.

Ook zijn ze via een UTP kabel of via de wifi met elkaar verbonden via een verborgen extra verbinding voor de stabielste en snelste ervaring.

 

Ik heb alle wifiboosters gehad van Ziggo (de zwarte, de witte en via de stroom) en deze pods geven hier de stabielste en snelste wifiverbinding die ik in 17 jaar heb ervaren.

Tot nu toe in een half jaar geen enkele uitval ervaren via de wifi en ik heb nogal eens Teams en andere live en Teamviewer verbindingen in gebruik via de wifi.

Vroeger altijd de laptop via een netwerkkabel aangesloten en nu al een half jaar niet meer.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @wildenberg49

@Bert heeft hier een legitiem punt voor wat betreft de snelste en stabielste verbinding. Het kan inderdaad bij het installeren even wat "voeten in aarde" hebben doordat je wat instellingen moet veranderen. 

Wanneer jouw keuze om het weer op te zeggen vast staat, kan ik niets anders dan dit voor je regelen.
Laat maar even weten hoe je hier in staat en of je van gedachten bent veranderd.

wildenberg49
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Jiri,

 

Ik ben niet zo technisch met instellingen wijzigen, ik wil de Pods niet gebruiken, ik stuur ze vandaag terug naar Venray.

 

Bedankt en groeten fijne feestdagen

 

Cor wildenberg

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel voor jouw snelle reactie, Cor. Helemaal goed, dan heb ik ze bij deze weer voor je opgezegd. 
Per mail volgt nog even een bevestiging. 

Dankjewel, jij ook fijne feestdagen gewenst!

birke004

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik de WiFi boosters gewoon terugsturen naar het bekende adres of moeten jullie hier eerst nog iets voor regelen?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @birke004

Wanneer je Wifiboosters/Pods bij Ziggo in bruikleen gebruikt, moet je deze ook opzeggen uit je abonnement. Daarna kun je ze dan probleemloos terug sturen onze kant op. Dan komt het helemaal goed :-). 

 

Als ik het bij jou goed zie heb je de TP-Link Deco's in huis. Zal ik die opzeggen voor je? 

birke004

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja graag, want ik kan in mijn Ziggo niks veranderen bij die WiFi pods

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Regel ik voor je @birke004 . Je krijgt zo een bevestiging per mail dat de Wifiboosters zijn opgezegd. Je kunt ze dan terug sturen naar ons retouradres via PostNL. 

Ziggo ziet de Wifiboosters graag tegemoet 🙂

birke004

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de doos opgestuurd op 10 oktober 2023.

Alleen ben ik bang dat ik helemaal geen afzender heb vermeld.

ik heb wel het verzendbewijs. Ik stuur een foto mee.

birke004

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom krijg ik geen antwoord meer??

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Hoi @birke004 excuses voor de late reactie! Ik ben meteen voor je gaan kijken naar de status van de retour en ik zie dat we deze keurig netjes hebben terug ontvangen. Dankjewel! 

birke004

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had ondertussen ook bericht gekregen… dank je wel.

Uitgelicht topic