Dag community,
Onlangs heb ik de wifiboosters van TP-link m4 gehuurd om ze te proberen, alleen bleek het toch niet het product te zijn waar ik naar zocht. Kan ik via hier het product laten stopzetten? En hoe werkt het dan met het terugsturen? Heb de verzenddoos nog wel liggen, dus kan ik deze dan met het retouradres erop bij een PostNL punt afgeven?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @bchen
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Jammer dat de TP-Link Deco M4 toch niet helemaal hetgeen was waar jij naar opzoek bent. Bij deze heb ik dit abonnement voor je stopgezet. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Je mag de apparatuur terugsturen naar onderstaand adres. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt ze retour sturen, dan worden de serienummers gescand en stopt je abonnement.
Bewaar je PostNL verzendbewijs goed, want dan heb je bewijs dat je ze verstuurt hebt.
Maar het is handiger als een Ziggo moderator ze alvast stopt voor je, want het kan soms een paar weken duren voor ze gescand zijn.
Zet je postcode en huisnummer in je community profiel.
Hi @bchen
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Jammer dat de TP-Link Deco M4 toch niet helemaal hetgeen was waar jij naar opzoek bent. Bij deze heb ik dit abonnement voor je stopgezet. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Je mag de apparatuur terugsturen naar onderstaand adres. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Hi Cecilia,
Hartelijk bedankt voor je snelle hulp en de instructies. Ik heb de bevestigingsmail ontvangen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.