1
Vraag
2
Reacties
bchen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo wifiboosters TP-link opzeggen en terugsturen

Dag community, 

 

Onlangs heb ik de wifiboosters van TP-link m4 gehuurd om ze te proberen, alleen bleek het toch niet het product te zijn waar ik naar zocht. Kan ik via hier het product laten stopzetten? En hoe werkt het dan met het terugsturen? Heb de verzenddoos nog wel liggen, dus kan ik deze dan met het retouradres erop bij een PostNL punt afgeven?

 

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @bchen
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Jammer dat de TP-Link Deco M4 toch niet helemaal hetgeen was waar jij naar opzoek bent. Bij deze heb ik dit abonnement voor je stopgezet. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Je mag de apparatuur terugsturen naar onderstaand adres. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren: 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je kunt ze retour sturen, dan worden de serienummers gescand en stopt je abonnement.

Bewaar je PostNL verzendbewijs goed, want dan heb je bewijs dat je ze verstuurt hebt.

Maar het is handiger als een Ziggo moderator ze alvast stopt voor je, want het kan soms een paar weken duren voor ze gescand zijn.

Zet je postcode en huisnummer in je community profiel.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @bchen
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Jammer dat de TP-Link Deco M4 toch niet helemaal hetgeen was waar jij naar opzoek bent. Bij deze heb ik dit abonnement voor je stopgezet. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Je mag de apparatuur terugsturen naar onderstaand adres. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren: 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

bchen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia, 

 

Hartelijk bedankt voor je snelle hulp en de instructies. Ik heb de bevestigingsmail ontvangen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic