1
Vraag
2
Reacties
Joopriarijkhoff

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo wifibooster pods terug sturen.

Goedeavond, ik heb vanmiddag al met Ziggo gebeld. Helaas begreep ik niet helemaal wat ik nu moest doen. De vraag is,  ik heb in nov. 2021 2 wifibooster pods in bruikleen gekregen voor 1 jaar. Deze wil ik terug sturen. Zodat ik hier voor geen betaling verschuldigd ben.

Kunt u voor mij dit in orde maken. 

De originele doos is nog in mijn bezit, kunt u voor de terugzending mij een retouretiket zenden.

Hierna zal ik ze bij een postnl servicepunt zal inleveren.

Bij voorbaat dank, Ria

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 337Oplossingen
  • 991Likes

Hallo @Joopriarijkhoff Welkom op de Ziggo Community! 

Wanneer je Smart Wifi Pods niet gebruikt, kan ik mij voorstellen dat je hier niet voor wilt betalen en ze terug wilt sturen. Ik heb ze dan ook per direct voor je opgezegd. Per mail krijg je hiervan een bevestiging. De retourdoos komt zo snel mogelijk die kant op, maar je mag hem eventueel ook retourneren in de huidige doos. 

Het retouradres is: 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Door het antwoordnummer is retourneren gratis. Bewaar het verzendbewijs wel goed.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63548Posts
  • 4394Oplossingen
  • 16863Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 337Oplossingen
  • 991Likes

Hallo @Joopriarijkhoff Welkom op de Ziggo Community! 

Wanneer je Smart Wifi Pods niet gebruikt, kan ik mij voorstellen dat je hier niet voor wilt betalen en ze terug wilt sturen. Ik heb ze dan ook per direct voor je opgezegd. Per mail krijg je hiervan een bevestiging. De retourdoos komt zo snel mogelijk die kant op, maar je mag hem eventueel ook retourneren in de huidige doos. 

Het retouradres is: 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Door het antwoordnummer is retourneren gratis. Bewaar het verzendbewijs wel goed.

Joopriarijkhoff
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de snelle en duidelijke oplossing.

Ria

Ton agasi

Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ook bijna 1 jaar in mijn bezit, ik wil e.e.a. ook retourneren.

graag voor mij opzeggen , retourdoos sturen en een mailtje naar mij

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6851Posts
  • 1952Oplossingen
  • 2803Likes

@Ton agasi Sorry dat je door drukte iets langer op een reactie hebt moeten wachten! Bij deze heb ik de opzegging voor de SmartWifi pods voor je in orde gemaakt. Je ontvangt zo een mailtje ter bevestiging en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic