Goedeavond, ik heb vanmiddag al met Ziggo gebeld. Helaas begreep ik niet helemaal wat ik nu moest doen. De vraag is, ik heb in nov. 2021 2 wifibooster pods in bruikleen gekregen voor 1 jaar. Deze wil ik terug sturen. Zodat ik hier voor geen betaling verschuldigd ben.
Kunt u voor mij dit in orde maken.
De originele doos is nog in mijn bezit, kunt u voor de terugzending mij een retouretiket zenden.
Hierna zal ik ze bij een postnl servicepunt zal inleveren.
Bij voorbaat dank, Ria
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Joopriarijkhoff Welkom op de Ziggo Community!
Wanneer je Smart Wifi Pods niet gebruikt, kan ik mij voorstellen dat je hier niet voor wilt betalen en ze terug wilt sturen. Ik heb ze dan ook per direct voor je opgezegd. Per mail krijg je hiervan een bevestiging. De retourdoos komt zo snel mogelijk die kant op, maar je mag hem eventueel ook retourneren in de huidige doos.
Het retouradres is:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Door het antwoordnummer is retourneren gratis. Bewaar het verzendbewijs wel goed.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Hallo @Joopriarijkhoff Welkom op de Ziggo Community!
Wanneer je Smart Wifi Pods niet gebruikt, kan ik mij voorstellen dat je hier niet voor wilt betalen en ze terug wilt sturen. Ik heb ze dan ook per direct voor je opgezegd. Per mail krijg je hiervan een bevestiging. De retourdoos komt zo snel mogelijk die kant op, maar je mag hem eventueel ook retourneren in de huidige doos.
Het retouradres is:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Door het antwoordnummer is retourneren gratis. Bewaar het verzendbewijs wel goed.
Bedankt voor de snelle en duidelijke oplossing.
Ria
ook bijna 1 jaar in mijn bezit, ik wil e.e.a. ook retourneren.
graag voor mij opzeggen , retourdoos sturen en een mailtje naar mij
@Ton agasi Sorry dat je door drukte iets langer op een reactie hebt moeten wachten! Bij deze heb ik de opzegging voor de SmartWifi pods voor je in orde gemaakt. Je ontvangt zo een mailtje ter bevestiging en ook de retourdoos zit spoedig in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.