1
Vraag
2
Reacties
McKloud

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo wifi spots

Ik probeer Ziggo wifi spots op mijn laptop te installeren, ik heb het certificaat was in de online handleiding staat gedownload en geïnstalleerd, vergegaan met de handleiding en kwam niet verder dan stap 21, vanaf dat punt moeten ee bij de eigenschappen van Ziggo wifi veranderingen gedaan worden en de online voorbeelden komen niet overeen met wat ik op mijn laptop zie, wie heeft een oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
McKloud
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem is opgelost door geïnstalleerde certificaat te verwijderen en opnieuw het stappenplan uit te voeren.

Bedankt voor de hulp.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @McKloud en welkom op de Community! 

Wat naar om te lezen dat je geen steek verder komt en het niet lukt om wifi spots te installeren op je laptop. Laten we erin duiken! Als je in je volgende bericht een screenshot stuurt van wat je ziet en ook van wat je zou moeten zien dan kunnen we met je mee kijken/denken. 

McKloud
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

 

McKloud
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De eerste screenshot is zoals ik het op mijn pc zie en 2de screenshot is zoals het in het stappenplan staat

McKloud
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem is opgelost door geïnstalleerde certificaat te verwijderen en opnieuw het stappenplan uit te voeren.

Bedankt voor de hulp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic