1
Vraag
2
Reacties
Joris3

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo wifi-signaal versterken, zonder nieuw netwerk te maken.

Ik wil het wifi-signaal van Ziggo versterken, zonder een nieuw netwerk te creëren. De bedoeling is dat lan-apparaten (synology nas) en wifi-apparaten (lg smart tv) elkaar beter kunnen (blijven) zien. ik weet niet of bij gebruik van  bijvoorbeeld de wifi-boosters van Ziggo weer een ander wifi-netwerk wordt gemaakt, waarop de lan-apparaten niet zichtbaar zijn. Graag uw advies.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Joris3, allereerst welkom op de Community! 🙂 


Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Als je gebruikt wilt gaan maken van de Deco M4 wifiboosters is het mogelijk om deze dezelfde naam te geven als je bestaande netwerk. 🙂 Hoe dit exact ingesteld wordt kun je vinden op deze pagina. 

Bekijk in context

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

als een een wifi booster Deco M4 in acces point mode zet kun je de andere apparaten in je netwerk zoals de synology nas en apparaten op de wifi van de modem zelf gewoon zien en benaderen

ook als het wifi netwerk een andere ssid (netwerknaam) en password heeft 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Joris3, allereerst welkom op de Community! 🙂 


Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Als je gebruikt wilt gaan maken van de Deco M4 wifiboosters is het mogelijk om deze dezelfde naam te geven als je bestaande netwerk. 🙂 Hoe dit exact ingesteld wordt kun je vinden op deze pagina. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

als een een wifi booster Deco M4 in acces point mode zet kun je de andere apparaten in je netwerk zoals de synology nas en apparaten op de wifi van de modem zelf gewoon zien en benaderen

ook als het wifi netwerk een andere ssid (netwerknaam) en password heeft 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Joris3, ik zie dat mijn collega @Gianna en @anoeniemforum je al verder hebben geholpen met je vragen over wifiboosters/ Deco M4. Heb je hier nog vragen over?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic