Hoi,
Ik ben overgestapt op T-Mobile. Mijn gekochte zeshoekige witte Wifi-pod van Ziggo zou ik graag hergebruiken. De afgelopen dagen heb ik deze rechtstreeks bedraad aan de T-Mobile router verbonden. Alle Ziggo apparatuur, waaronder de router had ik reeds geretourneerd. De Wifi-pod werkte de afgelopen dagen, met gebruikmaking van het oude/bekende Ziggo Wifinaam en wachtwoord. Gisteren is mijn Ziggo abonnement formeel gestopt en sindsdien zendt de Wifi-pod geen wifi-signaal meer uit. Opnieuw inpluggen/opstarten lost het probleem helaas niet op.
Is het mogelijk om de Wifi-pod met onderstaande serienummer 'vrij te geven' voor gebruik bij andere routers? Zoals aangegeven heb ik afgelopen dagen gezien dat dit technisch kan, maar nu lijkt hij geblokkeerd.
S/N: XAAK12190DDC
Ik hoor graag of iemand een idee of oplossing heeft hiervoor.
Alvast hartelijk dank.
Groet Joep
Opgelost! Ga naar oplossing.
De SmartWifi pods zijn gekoppeld aan SmartWifi web, wat op diens beurt is gekoppeld aan Mijn Ziggo en de klantgegevens. Op de genoemde 5 dagen was dit account nog aanwezig en konden de SmartWifi pods nog een SSID uitzenden met de eerder toegepaste instellingen. Toen de koppeling verdween is ook de SSID gestopt met uitzenden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De zeshoekige SmartWifi pods (PP01-ZG) zijn alleen bruikbaar i.c.m. een Connectbox of SmartWifi modem van Ziggo.
Hoi Tobias. Dank voor je antwoord. Dat zei Ziggo ook via de chat toen ik hiernaar vroeg. Toch heb ik de afgelopen 5 dagen een Wifi-signaal via het T-Mobile router kunnen creëren terwijl alle Ziggo apparatuur reeds geretourneerd was. Nu het Ziggo abonnement formeel is opgezegd, werkt de Wifi-pod niet meer. Hoe zou dat kunnen?
De SmartWifi pods zijn gekoppeld aan SmartWifi web, wat op diens beurt is gekoppeld aan Mijn Ziggo en de klantgegevens. Op de genoemde 5 dagen was dit account nog aanwezig en konden de SmartWifi pods nog een SSID uitzenden met de eerder toegepaste instellingen. Toen de koppeling verdween is ook de SSID gestopt met uitzenden.
Ok, en daar is dus echt geen oplossing voor om deze te ontkoppelen? Jammer! Kan ik ze wellicht wel schenken aan iemand anders?
De SmartWifi pods kunnen alleen (opnieuw) worden gekoppeld aan een Ziggo-klant. Gezien je de SmartWifi pod hebt gekocht, mag je deze doorverkopen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.