Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Rene3065 wrote:
Bedankt voor jullie snelle reactie, Be rt je zei : nu heb je het modem als firewall voor je netwerk liggen, ik heb wel Safe Online XL bij ziggo, of heeft dat hier niets mee te maken ? Mocht ik het dus zo laten dan kan ik wel de Asus router als acces point laten dienen ?
Rene3065 wrote:
Be rt, Bedankt voor je antwoord, je zei op mijn vraag iets over de firewall, kan ik dat zelf makkelijk instellen op mijn Asus router en kan jij mij daar wat meer over vertellen ? Ik heb niet heel veel kaas gegeten over dit onderwerp, maar wil wel graag dingen leren ? Ik wil er ook NordVPN op instellen en daar zit ook allerlei beveiligingen in
Rene3065 wrote:
VPN is gewoon nog een optie die ik weleens wil bekijken, omdat ik ook soms nog weleens wat download, en dat vinden sommige partijen niet leuk dus vandaar dat VPN wel handig is plus dat er ook een aantal extra beveiligingen inzitten. Ik heb al een hoop gelezen over VPN instellen en daar ga ik wel uitkomen.
N.N. wrote:
Dus gewoon voor illegaal spul, iets anders kon ik ook niet bedenken voor particulier gebruik.
hanh wrote:hanh Omdat Be rt het heeft over de firewall, ik ging ervan uit dat ik niets hoefde te doen en dat ik zo kon overschakelen, ik heb ook aangegeven dat ik een digibeet ben en er niet veel kaas van heb gegeten. Als ik nu met de Asus aansluiten klaar was dan was het id een stuk makkelijker geweest.
Rene3065
De ASUS heeft, net als elke andere Router, een prima firewall aan boord.
Op dit punt is er dus geen enkel probleem.
Welke instellingen zou je willen overnemen?
hanh wrote:
Rene3065
De ASUS heeft, net als elke andere Router, een prima firewall aan boord.
Op dit punt is er dus geen enkel probleem.
Welke instellingen zou je willen overnemen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.