Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hanh wrote:
N.N.N.N. wrote:
Dus gewoon voor illegaal spul, iets anders kon ik ook niet bedenken voor particulier gebruik.
Dit is te kort door de bocht.
Ik gebruik ook geen VPN om het internet op te gaan- vind alles wel best zo.
De motieven om anoniem te willen zijn, gaan veel verder dan 'illegaal spul'.
Bv ook over: hoeveel van mijn gegevens geef ik prijs aan Google, Facebook etc.
Sommige mensen gaan mbv VPN voor de maximale bescherming.
Dat is hun goed recht & daar hoeft niks illegaals aan te kleven.
Gr Han
omdat ik ook soms nog weleens wat download, en dat vinden sommige partijen niet leuk dus vandaar dat VPN wel handig is
Rene3065 wrote:
N.N. Ik begrijp je punt, maar dat is niet waar het topic over gaat, ik wil ook VPN proberen i.v.m om de veiligheid te verbeteren, maar dat was nu de discussie niet.
N.N. wrote:Rene3065 wrote:
N.N. Ik begrijp je punt, maar dat is niet waar het topic over gaat, ik wil ook VPN proberen i.v.m om de veiligheid te verbeteren, maar dat was nu de discussie niet.
Omdat je VPN wilt proberen, vroeg ik me dus af wat een particulier moet met een VPN, behalve als je veilig met je werk moet communiceren, dus wèl onderdeel van de discussie en ik weet nu ook je beweegredenen.
Fijne dag verder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.