1
Vraag
2
Reacties
Gtwity

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo webmail heeft andere layout

Sinds vanmorgen krijg ik met 1 e-mailadres een andere layout als ik in webmail zit. Met andere e-mailadressen  krijg ik geen veranderingen. Maakt niet uit of ik via windows of ios 14 of 15 inlog. Heeft iemand anders hier ook last van. Ziggo zelf kan mij niet echt verder helpen. Ze weten nergens van. Ik wil graag weten of het wel veilig is, omdat niemand om mij heen het herkent. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gerr_it

Level 6
  • 112Posts
  • 17Oplossingen
  • 42Likes

Hi, Dat is de nieuwe versie van de webmail software die ze bij Ziggo gebruiken. Als het goed is heb je nu icoontjes ipv tekst in de menubalk.  Ik heb het ook met een paar accounts wel en één andere nog niet. Het lijkt erop dat ze de upgrade stap voor stap doen. Dit is heel gebruikelijk tegenwoordig. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Gerr_it

Level 6
  • 112Posts
  • 17Oplossingen
  • 42Likes

Hi, Dat is de nieuwe versie van de webmail software die ze bij Ziggo gebruiken. Als het goed is heb je nu icoontjes ipv tekst in de menubalk.  Ik heb het ook met een paar accounts wel en één andere nog niet. Het lijkt erop dat ze de upgrade stap voor stap doen. Dit is heel gebruikelijk tegenwoordig. 

Gtwity
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Gerr it, oké fijn dat er meer mensen deze verandering hebben. Heb Vanmorgen vier Ziggo medewerkers gesproken, waarvan drie niets wisten. De laatste medewerker had het nog niet gezien, maar vertelde hetzelfde als u. Ik was benieuwd of meerdere gebruikers deze verandering bij het ene e-mailadres wel heeft en bij het andere niet. Bedankt voor uw ervaring.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Interessant. Nog niets gezien.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic