Sinds vanmorgen krijg ik met 1 e-mailadres een andere layout als ik in webmail zit. Met andere e-mailadressen krijg ik geen veranderingen. Maakt niet uit of ik via windows of ios 14 of 15 inlog. Heeft iemand anders hier ook last van. Ziggo zelf kan mij niet echt verder helpen. Ze weten nergens van. Ik wil graag weten of het wel veilig is, omdat niemand om mij heen het herkent.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi, Dat is de nieuwe versie van de webmail software die ze bij Ziggo gebruiken. Als het goed is heb je nu icoontjes ipv tekst in de menubalk. Ik heb het ook met een paar accounts wel en één andere nog niet. Het lijkt erop dat ze de upgrade stap voor stap doen. Dit is heel gebruikelijk tegenwoordig.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi, Dat is de nieuwe versie van de webmail software die ze bij Ziggo gebruiken. Als het goed is heb je nu icoontjes ipv tekst in de menubalk. Ik heb het ook met een paar accounts wel en één andere nog niet. Het lijkt erop dat ze de upgrade stap voor stap doen. Dit is heel gebruikelijk tegenwoordig.
Beste Gerr it, oké fijn dat er meer mensen deze verandering hebben. Heb Vanmorgen vier Ziggo medewerkers gesproken, waarvan drie niets wisten. De laatste medewerker had het nog niet gezien, maar vertelde hetzelfde als u. Ik was benieuwd of meerdere gebruikers deze verandering bij het ene e-mailadres wel heeft en bij het andere niet. Bedankt voor uw ervaring.
Interessant. Nog niets gezien.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.