Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
RoHo
Level 5

Ziggo webmail foutmelding "oude e-mail wachtwoord is gekoppeld aan dropbox of gmail”

Als ik inlog op de webmail van Ziggo krijg ik een melding dat mijn oude e-mail wachtwoord gekoppeld zou zijn aan Dropbox en/of Gmail. Daarna kan ik mijn oude wachtwoord invoeren of annuleren, instellingen gaan en dan naar accounts.
Ik heb mijn oude wachtwoord niet meer. De aanwijzingen volgen heeft geen zin omdat ik geen gekoppelde accounts heb die ik kan toevoegen of veranderen. De aanwijzingen kloppen dus niet of … ?
Ik kan de foutmelding annuleren en het lijkt verder geen invloed te hebben op de werking van webmail maar ik wil die vreemde foutmelding gewoon weg.
Ziggo kan me, tot nu toe, niet helpen...

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor het dubbelchecken @RoHo. De koppeling tussen Gmail en Dropbox wordt al langere tijd niet meer ondersteund. Je mag dan ook verwachten dat deze foutmelding op zijn minst uitgeschakeld moet kunnen worden. Ik heb het intern uitgezet en hoop dat we de juiste persoon of personen snel hebben gevonden. Het is een unieke situatie moet ik eerlijk toegeven, dus het kan een lange weg zijn. Gelukkig heb je nog wel toegang tot de webmail.

Bekijk in context

RoHo
Level 5
Topicstarter

Vandaag was de foutmelding opeens verdwenen, vermoedelijk door tussenkomst van een programmeur van Ziggo maar aangezien ik er geen bericht over heb gekregen weet ik niet waarom de foutmelding verdwenen is.

Bekijk in context

Ga naar reactie
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
RoHo
Level 5
Topicstarter

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@RoHo Welkom terug op de Community! Zo te zien met een bijzonder hardnekkige melding die onder geen beding verwijderd kan worden. Frustrerend! Zie je onder het kopje 'Drive' geen opslagaccounts? En/of onder het kopje 'e-mail' geen ander e-mailaccounts waar naar gerefereerd wordt? 

0 Kudos
RoHo
Level 5
Topicstarter

Dank voor je reactie!
Ik heb alles net nog maar eens goed nagekeken maar nee, niets onder Drive, niets onder opslagaccounts, niets onder e-mail….niets….nergens….allen die domme foutmelding...

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor het dubbelchecken @RoHo. De koppeling tussen Gmail en Dropbox wordt al langere tijd niet meer ondersteund. Je mag dan ook verwachten dat deze foutmelding op zijn minst uitgeschakeld moet kunnen worden. Ik heb het intern uitgezet en hoop dat we de juiste persoon of personen snel hebben gevonden. Het is een unieke situatie moet ik eerlijk toegeven, dus het kan een lange weg zijn. Gelukkig heb je nog wel toegang tot de webmail.

RoHo
Level 5
Topicstarter

Vandaag was de foutmelding opeens verdwenen, vermoedelijk door tussenkomst van een programmeur van Ziggo maar aangezien ik er geen bericht over heb gekregen weet ik niet waarom de foutmelding verdwenen is.

Ga naar reactie
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@RoHo Dat zijn mooie berichten! Zou het dan toch?! Ik heb het nagevraagd bij de persoon waarbij ik het heb uitgezet en zij bevestigde dat het aangemaakte ticket gesloten is. Ik vertrouw er dan ook op dat het structureel is opgelost. Wil je het in de gaten houden en bij ongeregeldheden laten weten? 

RoHo
Level 5
Topicstarter

Jazeker thnx! 👍