Wederom een nietszeggende reactie.
Het enige nuttige is de opmerking dat je blijkbaar niet naar de zaken hebt gevraagd waar ik meteen naar zou vragen, want wordt er echt een eigen beveiligde cloud dienst gebruikt, of zoals ik eerder verwacht wordt het platform voor Consumer Experience Management van Plume hiervoor gebruikt?
Een niet onbelangrijk verschil.
Je kan heel mooi naar het statement wijzen, het belangrijkste punt is iets significants wijzigen zonder berichtgeving. En hierin is zover ik het terugvind Ziggo nalatig geweest!!!
Ga je dus nieuwe dingen doen, dan zul je daar toestemming voor moeten verkrijgen én je privacyverklaring daarop moeten aanpassen. Alleen maar de tekst aanpassen is niet genoeg. En zelfs als je nieuwe dingen gaat doen die binnen een verkregen toestemming vallen, zul je meer moeten doen dan alleen die tekst aanpassen. Je zult echt mensen erop moeten wijzen dat je de tekst aangepast hebt, en wel zo dat zij afdoende geïnformeerd worden daardoor.
Bron
---
Aanvulling, de plek(Mijn Ziggo-Privacy waar wij de klanten toestemming zouden kunnen geven of intrekken is niks te vinden over Smart wifi, dat vinkje in de connectbox zegt niet veel. Ziggo kan middels TR069 evengoed inzien welk aparaten hier in mijn netwerk hangen. Daar verhelpt dat vinkje bij netwerk optimalisatie niets aan. Hier staat de wifi uit toch kan ik zoals elders aangegeven dit uit en aanvinken.
Smartwifi zoals vermeld in het statement gaat verder dan de uitleg bij de optimalisatie.
Dat we voor diensten wachtwoorden etc nodig hebben is logisch, net zo goed is het logisch dat dit ergens wordt bewaard. Anders zou ik Ziggo Go niet kunnen gebruiken. Daar zal je mij niet over horen. De procedure of beter het missen van een aankondiging daar gaat het mij om.