Vraag
Reacties
Pasi
Level 19

Ziggo verhoogt in mei uploadsnelheid !

Tweakers.Net :

"...Ziggo voert in mei een snelheidsverhoging door van veel consumenteninternetabonnementen. De snelheidsverhoging varieert van 5 tot 50Mbit/s. Bij de meeste abonnementen gaat alleen de uploadsnelheid omhoog, maar bij Complete gaat ook downloaden vanaf mei sneller..."

111.png

Edit : link aangepast

802 Reacties 802
Meldingen
Aan Uit
RoWi.
Level 20

Ik zie dat liever uitgelegd door een Ziggo woordvoerder maar de kennis en of inzicht van Tobias is een goed alternatief.

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

ik denk dat je vanuit ziggo zelf weinig hoef te verwachten helaas 

RoWi.
Level 20

"ik denk dat je vanuit ziggo zelf weinig hoef te verwachten helaas "

En daar gaat het in mijn ogen mis.

MR_CHIP
Level 19

ik zou het liever ook anders zien 

0 Kudos
Garihd
Level 17

Ik heb zojuist alle, ja echt alle reacties gelezen, goede argumenten en andere nuttige of leerzame info naast wat 'onzin'. 

Wat mij verbaasd is dat er geen enkele reactie vanuit Ziggo is gekomen. Er zal vermoedelijk niks inhoudelijks kunnen of mogen worden genoemd.

Ondanks de zijstapjes lijkt dat links en rechts wel een vraag te zijn die leeft althans bij het handjevol personen wat hier reageert.

0 Kudos
digibaro
Level 9

@Garihd  schreef:

Wat mij verbaasd is dat er geen enkele reactie vanuit Ziggo is gekomen. Er zal vermoedelijk niks inhoudelijks kunnen of mogen worden genoemd.

Dat verbaast mij ook waarbij mijn gevoel zegt dat de techneuten de  instructie hebben gehad om niet te reageren om bandbreedte discussies en dit over te laten aan de afdeling marketing. Gevoelig puntje 🙂

0 Kudos
Pasi
Level 19
Topicstarter

@digibaro  schreef:

@Garihd  schreef:

Dat verbaast mij ook waarbij mijn gevoel zegt dat de techneuten de  instructie hebben gehad om niet te reageren om bandbreedte discussies en dit over te laten aan de afdeling marketing. Gevoelig puntje 🙂

Natuurlijk zal er een intern schrijven zijn geweest ( of een mondelinge aanwijzing ), dat Ziggo medewerkers niet aan dit soort discussies mogen deelnemen.

Aan de andere kant, wat zal b.v. een Ziggo moderator nog kunnen toevoegen, wat hier nog niet genoemd is ? Ik verwacht dat een Ziggo mod, ook beslist niet meer van Ziggo's zaken en/of planning weet dan strikt noodzakelijk en dat Ziggo hem/haar 'dom' houdt voor wat betreft dit soort zaken.

Dat een Ziggo mod natuurlijk ook een persoonlijke mening heeft, dat is logisch. Echter zijn/haar contract met Ziggo zal hem/haar verbieden, om ook maar iets anders dan Ziggo's standpunt te verkondigen.

Dus van een Ziggo mod, mogen we geen 'verrassende' uitspraken verwachten en dus heeft het geen nut om hem/haar persoonlijk hierop aan te spreken. Wat overigens niemand hoeft te weerhouden om @Ziggo aan te spreken !

Hatolex
Level 16

Ik denk dat ze in de boardroom van ziggo over de grond rollen van het lachen als ze deze discussie zouden volgen. De discussie staat namelijk vol, met aannames, verdachtmakingen, complot theorieën, veronderstelde plannen/planning van ziggo, tot en met het dreigen met opstappen, enz. En dat allemaal door een handje vol "deskundige". Echt aandoenlijk om te lezen. 

0 Kudos
wewanl
Level 17

Complottheorieën is van een andere orde hoor.

In plaats van over de grond rollen van de lach weet ik wel nuttigere dingen te doen voor de mensen in de boardroom. …

VZWatcher
Level 13

@Hatolex schreef: Ik denk dat ze in de boardroom van ziggo over de grond rollen van het lachen als ze deze discussie zouden volgen. De discussie staat namelijk vol, met aannames, verdachtmakingen, complot theorieën, veronderstelde plannen/planning van ziggo, tot en met het dreigen met opstappen, enz. En dat allemaal door een handje vol "deskundige". Echt aandoenlijk om te lezen.

Ik ken er een paar maar dat zijn geen lachebekkies als het op zakelijk gebied gaat (daarbuiten overigens wel). Maar vindt jij het gek dat deze discussie vol aannames staat? Als VZ de kaken stijf opklaar houdt dan kan je of niets zeggen of iets gaan veronderstellen en aannemen.

Of het verstandig is van VZ om niets te zeggen? Ik weet het niet. Er zal wel een reden zijn waarom zij niets inhoudelijks willen of kunnen zeggen. De hele discussie glasvezel-kabel vs glasvezel ligt zo gevoelig - zowel voor als achter de schermen - dat elk woordje dat officieel gecommuniceerd wordt op een gouden weegschaal wordt gelegd. Dus daarom begrijp ik het wel dat VZ op dit punt zo gesloten is. Met 80.000 netto weglopende klanten per jaar ligt alles nu eenmaal gevoelig.

Maar schateren van het lachten zullen zij zeker niet doen bij het lezen van dit topic. Het is lang. Er wordt vaak selectief gelezen. Er wordt dus woorden die aanspreken 'gesnackt'. En dan kom je er als bedrijf vaak slechter uit dan je zelf wilt. Dus ik denk eerder dat zij het liefst met een virtueel stofdoekje dit hele forum willen wegpoetsen. Maar goed, dat kan nu eenmaal ook weer niet.

DON PAPA
Level 17

@Hatolex Schreef: De discussie staat namelijk vol, met aannames, verdachtmakingen, complot theorieën

Ja dat is mij ook al een paar keer opgevallen:

Schermafbeelding 2023-01-30 124158.png

wewanl
Level 17

Het is weer heerlijk om te gieren hier 👏

Ik ben toch zo benieuwd door wie ik wordt aangestuurd.

Hatolex
Level 16

@wewanl , je voelde je kennelijk aangesproken?

om te gieren....... daar is dit topic toch voor bedoeld, of was het een serieus bedoeld topic......... 

0 Kudos
VZWatcher
Level 13

Nou @Hatolex ik voel mij in ieder geval allerminst aangesproken. Maar het blijkt dat personen die inhoudelijk antwoord geven in dit topic van jou het predikaat 'persoonlijk aangesproken' krijgen. En weet je wat, dat is als echt om te gieren en brullen. En dat doen wij hier op kantoor dan ook. En dat is geen aanname maar een feit! 

En waar dit topic voor bedoeld is? Ik zou het niet weten. Dat moet je @Pasi vragen. Ik weet wel waar het eindelijk op is uitgekomen.😀

Hatolex
Level 16

@VZWatcher , ik geloof niet dat ik ook maar ergens een naam heb genoemd. @wewanl komt zelf tot die conclusie.

0 Kudos
wewanl
Level 17

De enige conclusie die ik heb is dat dingen worden beweerd over mede forumleden die geen onderbouwing hebben.

Daarom is mijn nieuwsgierigheid zoooo groot. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

En ondertussen gaat de zon toch echt ooit de aarde consumeren als hij opzwelt, samen met alle glas, coax kabels en technieken 

Hoe mooi is het toch dat dit wezens zoals wij op een planeet kan bezig houden. 😃

Andere wezens: “down en uploaden op 1000mbit? Ik geloof dat ze wat portalen vergeten zijn. Zullen we andere “techniek”naar ze uploaden?”

Hatolex
Level 16

@Verwijderd account , eindelijk iemand met relativering in zijn bagage. Er is nog hoop.  😃

0 Kudos
wewanl
Level 17

Zelfs relatief gezien is de uploadsnelheid bij Ziggo erg laag ten opzichte van de aanbieders op glasvezel in Nederland. 🤭

Verwijderd account
Niet van toepassing

@wewanl 😁😝

0 Kudos