Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb de afgelopen weken een aantal keren een upload gehad van 150mbit/s "ipv 35mbit/s" waarschijnlijk waren ze aan het testen en dat beviel me heel goed dus had er alle hoop in. Totdat net het bericht kwam....
Dus er is net een bericht gekomen dat ziggo de UPLOAD omhoog gaat doen!!
met max 25mbit/s voor het giga pakket & de rest gaat volgensmij met 5mbit/s omhoog.... in iedergeval dus eigenlijk heb je er totaal niks aan. "Van 35mbit/s naar 40mbit/s
Delta is hier nu glasvezel "XGS-pon" aan het aanleggen. En voor 1gbps up & down + 120 zenders "incl espn compleet etc" betaal je "als ik de kortingen etc meereken van beide providers" 5€ per maand meer bij delta.
Er is niet veel mis met ziggo, BUITEN eigenlijk alles wat met internet te maken heeft: de lage upload, hoge latency "coax" & oude "m4" boosters die je krijgt. Maar het tv pakket van ziggo is wel echt perfect en daarom zonde dat ze niet iets doen aan die upload.
iemand enig idee waarom ze bij ziggo niet gewoon de upload omhoog doen. Want naar mijn idee gaat echt minimaal 50% overstappen van ziggo naar delta...
Zolang je geen zwitserse of engelse simkaart gebruikt zou die het wel moeten doen.
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/In-welke-landen-werkt-Ziggo-GO/ba-p/647297
een moderator kan ook de verbinding monitoren vanuit het systeem kunnen ze rechtstreeks het modem pingen ook als die in bridge staat
Klopt, helemaal, maar de data wordt meesrtal niet met een klant ter analyse gedeeld.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...