Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Knakworst wrote:
Wat mij toch iets doet twijfelen aan de uitspraak dat Ziggo geen verkeer blockt op poort 587 naar de SMTP. Want het heeft er de schijn van dat er toch iets wordt tegengehouden.
Dus nogmaals de vraag: exact welke settings zouden wel moeten werken?
En kun je misschien iets intern terugkoppelen naar de afdeling die de mail beheert oid, of de blacklists/whitelists, en vragen of daar toch niet iets in is veranderd vorige week?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.