Kan ik een 5e draad aansluiten aan de router met eenvsplitter of usb hub? De router heeft 4 poorten. Deze zijn nu al in gebruik en ik wil een HUE hub er op aansluiten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat gaat met een netwerk switch, waar je dat usb vandaan haalt, geen idee.
@JR1 Ik begrijp uit je verhaal dat je een extra netwerkkabel wilt aansluiten maar dat je er 1 te kort komt. Wat zou doen is in dit geval een unmanaged switch op een van de poorten aansluiten. Hier door krijg je minimaal 4 netwerkpoorten extra (ligt eraan hoeveel poorten de switch heeft uiteraard) het enige wat je nodig hebt buiten de switch is een extra netwerkkabel
Het is gelukt mbv monteur
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat gaat met een netwerk switch, waar je dat usb vandaan haalt, geen idee.
@JR1 Ik begrijp uit je verhaal dat je een extra netwerkkabel wilt aansluiten maar dat je er 1 te kort komt. Wat zou doen is in dit geval een unmanaged switch op een van de poorten aansluiten. Hier door krijg je minimaal 4 netwerkpoorten extra (ligt eraan hoeveel poorten de switch heeft uiteraard) het enige wat je nodig hebt buiten de switch is een extra netwerkkabel
@Steefb had mijn stukje geschreven maar was vergeten op plaatsen te drukken.
Goedemorgen @JR1, een heel erg warm welkom op onze Ziggo Communtiy! Ik zie dat @jansmarcel je goed advies heeft gegeven! Is het gelukt?
Hoi Lotte
Ik heb de materialen besteld, ze worden 1 dezer dagen geleverd en dan gaan we het zien
Hoi @JR1
Ik was even benieuwd, heb je alles inmiddels binnen en is het gelukt om alles aan te sluiten?
Het is gelukt mbv monteur
Goed om te horen, bedankt voor je update!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.