Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Op de oranje site van ziggo safe online staan de div apparaten die beveiligd zijn. In totaal 5 apparaten. 3 er van zijn Desktops met elk hun eigen nummer. Hoe weet ik nu welke desktop welke is?
Er zit er nml 1 tussen die niet kan. Ik bedoel ik heb in het echt maar 4 apparaten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De naamswijziging kan ik invoeren op de oranje ziggo safe site. Ik zal eens kijken of de nummers in de ziggo safe dezelfde nrs zijn.
Zover thanks voor uw reactie.👍
Zijn die nummers de Computernamen van de computers in de systeemsoftware van de computers?
Ik vermoed van wel.
Je kunt de naam wijzigen b.v. in Windows in Instellingen -> Systeem -> Info -> Geavanceerde systeeminstellingen -> Computernaam -> Wijzigen.
De naamswijziging kan ik invoeren op de oranje ziggo safe site. Ik zal eens kijken of de nummers in de ziggo safe dezelfde nrs zijn.
Zover thanks voor uw reactie.👍
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...