Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ziggo safe online kan op de Samsung S21 ultra niet meer inloggen, hij geeft aan controleer uw netwerkverbinding en probeer opnieuw. Je ziet het inlogscherm een fractie van een seconde en hij springt dan op de melding over netwerkverbinding. Heb de app een aantal maal opnieuw geïnstalleerd en dit lost nix op.
En ook heb ik gewoon verbinding met internet. Op wifi of via mobiel internet is de melding hetzelfde.
Heeft iemand hier ervaring mee, en een oplossing.
Alvast hartelijk dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het probleem gevonden. Iemand heeft een prive dns van adguard.com op mijn telefoon gezet. En als je dan wil inloggen met privé dns van adguard aan, dan word het inlogscherm geblokeerd. Prive dns uitgezet en het probleem is opgelost.
Hartelijk dank voor het meedenken.
Bedankt voor het doorgeven en welkom op de Ziggo Community @Dappie
Er waren vanmorgen wat problemen met inloggen in Mijn Ziggo en alles wat daarachter hangt. Mogelijk dat Safe Online hierdoor ook geraakt werd.
Wil je het nu nog eens testen? De problemen moeten opgelost zijn.
Eventueel de telefoon even opnieuw opstarten 🙂
Helaas, niet opgelost, ik heb hier al een week last van, het probleem is dat de app het inlog scherm maar een fractie van een seconde te zien is en daarna meteen doorschiet naar de melding controleer uw internetverbinding.
@Jiri ik kom beetje op dezelfde punten uit als jou.
Is de telefoon up to date, welke Android versie heeft je toestel?
Wat je zou kunnen doen is:
Ga dan weer naar de Safe Online App en log in.
Anders Ga naar de Google Playstore en zoek de Safe online App, verwijder deze vanuit Goolge.
Herstart je toestel en Ga weer naar de Google Playstore en zoek Ziggo Safe online herinstalleer deze weer opnieuw.
Kan ook vanuit www.ziggo.nl ga dan naar Mijn Ziggo in de rechter boven hoek vervolgens log in.
Ga naar Tabblad Producten en vervolgens Tabblad Internet en scrol naar optie Beveiliging instellen.
Dan geeft ie aan op dit apparaat en alles wijst zich vanzelf. Als je klaar bent, haal dan wel de oude licentie's even weg, geef deze weer vrij.
Idd heel vreemd, mijn telefoon is up to date besturingssysteem, apps en google play.
Ik Heb net mijn telefoon uit mijn safe online omgeving gehaald, opnieuw de app geïnstalleerd. Maar dit mag allemaal niet baten.
Ik heb de cash geleegd en gegevens verwijderd. Geen verandering helaas.
Ik heb het probleem gevonden. Iemand heeft een prive dns van adguard.com op mijn telefoon gezet. En als je dan wil inloggen met privé dns van adguard aan, dan word het inlogscherm geblokeerd. Prive dns uitgezet en het probleem is opgelost.
Hartelijk dank voor het meedenken.
Hej @Dappie! Wat fijn dat je een oplossing hebt gevonden! Wie weet hebben andere mensen hier ook nog wat aan!
Fijne avond!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...