1
Vraag
2
Reacties
Dappie

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo safe online inlogprobleem op Galaxy S21 ultra

Ziggo safe online kan op de Samsung S21 ultra niet meer inloggen, hij geeft aan controleer uw netwerkverbinding en probeer opnieuw. Je ziet het inlogscherm een fractie van een seconde en hij springt dan op de melding over netwerkverbinding. Heb de app een aantal maal opnieuw geïnstalleerd en dit lost nix op.

En ook heb ik gewoon verbinding met internet. Op wifi of via mobiel internet is de melding hetzelfde.

Heeft iemand hier ervaring mee, en een oplossing.

Alvast hartelijk dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dappie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het probleem gevonden. Iemand heeft  een prive dns van adguard.com op mijn telefoon gezet. En als je dan wil inloggen met privé dns van adguard aan, dan word het inlogscherm geblokeerd. Prive dns uitgezet en het probleem is opgelost.

Hartelijk dank voor het meedenken.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Bedankt voor het doorgeven en welkom op de Ziggo Community @Dappie

Er waren vanmorgen wat problemen met inloggen in Mijn Ziggo en alles wat daarachter hangt. Mogelijk dat Safe Online hierdoor ook geraakt werd. 
Wil je het nu nog eens testen? De problemen moeten opgelost zijn. 
Eventueel de telefoon even opnieuw opstarten 🙂

Dappie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Helaas, niet opgelost, ik heb hier al een week last van, het probleem is dat de app het inlog scherm maar een fractie van een seconde te zien is en daarna meteen doorschiet naar de melding controleer uw internetverbinding.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Heel vreemd, @Dappie


Is de telefoon helemaal up-to-date?
Heb je de telefoon al even verwijderd uit de Safe Online omgeving in Mijn Ziggo? 
Wellicht heeft @Dave! ook nog een aantal suggesties om te testen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Jiri  ik kom beetje op dezelfde punten uit als jou.

 

Is de telefoon up to date, welke Android versie heeft je toestel?

Wat je zou kunnen doen is:

 

Je doet dit als volgt:

1. Ga naar "Apps"
  1. Gebruik twee vingers om naar omlaag te vegen vanaf de bovenkant van het scherm.
  2. Druk op het icoontje voor instellingen.
  3. Druk op Apps.
  4. Druk op de gewenste app. Ziggo Safe Online App
  5. Druk op Opslag.
  6. Druk op Cache legen.
  7. Druk op de hometoets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm.

 

Ga dan weer naar de Safe Online App en log in.

 

Anders Ga naar de Google Playstore en zoek de Safe online App, verwijder deze vanuit Goolge.

Herstart je toestel en Ga weer naar de Google Playstore en zoek Ziggo Safe online herinstalleer deze weer opnieuw.

 

Kan ook vanuit www.ziggo.nl ga dan naar Mijn Ziggo in de rechter boven hoek vervolgens log in.

Ga naar Tabblad Producten en vervolgens Tabblad Internet en scrol naar optie Beveiliging instellen.

Dan geeft ie aan op dit apparaat en alles wijst zich vanzelf. Als je klaar bent, haal dan wel de oude licentie's even weg, geef deze weer vrij.

Dappie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Idd heel vreemd, mijn telefoon is up to date besturingssysteem, apps en google play.

Ik Heb net mijn telefoon uit mijn safe online omgeving gehaald, opnieuw de app geïnstalleerd. Maar dit mag allemaal niet baten.

Dappie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de cash geleegd en gegevens verwijderd. Geen verandering helaas.

Dappie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het probleem gevonden. Iemand heeft  een prive dns van adguard.com op mijn telefoon gezet. En als je dan wil inloggen met privé dns van adguard aan, dan word het inlogscherm geblokeerd. Prive dns uitgezet en het probleem is opgelost.

Hartelijk dank voor het meedenken.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @Dappie! Wat fijn dat je een oplossing hebt gevonden! Wie weet hebben andere mensen hier ook nog wat aan!

Fijne avond! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic