Ik krijg geen icoontje geen, app en ziggo save online staat ook niet meer bij de programma's.
in het configuratiescherm.
als ik ziggo save online download
als ik internetbankier zie ik ook niet meer dat het veilig is, voorheen wel
Maar volgens ziggo, (na telefonisch kontact) is mijn computer wel beveiligd.
Bij ziggo wordt ik doorverwezen naar de ziggo comunity
Wie heeft er een oplossing voor dit probleem
Opgelost! Ga naar oplossing.
@janenmeta probeer het volgende:
Ziggo Safe Online
Download de F-Secure Remove tool hier staan de diverse programma's in, Windows, Mac, Android etc.
Als je Ziggo Safe Online is verwijderd, herstart je PC of apparaat.
Ga dan naar Mijn Ziggo
Kies Producten en dan Tabblad Internet
Je ziet dan als je wat naar beneden scrolt Beveiliging instellen klik deze optie aan
Kan zijn dat je eerst even moet inloggen - Maar er wordt een Oranje Scherm geopend met rechterhoek
Kies op dit apparaat, en klik daar op, en Ziggo Safe Online installeert zichzelf helemaal opnieuw.
Via dat oranje scherm kan je ook oude licenties intrekken en vrijgeven, dan heb je er weer voldoende.
Werkt perfect, Bedankt
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@janenmeta probeer het volgende:
Ziggo Safe Online
Download de F-Secure Remove tool hier staan de diverse programma's in, Windows, Mac, Android etc.
Als je Ziggo Safe Online is verwijderd, herstart je PC of apparaat.
Ga dan naar Mijn Ziggo
Kies Producten en dan Tabblad Internet
Je ziet dan als je wat naar beneden scrolt Beveiliging instellen klik deze optie aan
Kan zijn dat je eerst even moet inloggen - Maar er wordt een Oranje Scherm geopend met rechterhoek
Kies op dit apparaat, en klik daar op, en Ziggo Safe Online installeert zichzelf helemaal opnieuw.
Via dat oranje scherm kan je ook oude licenties intrekken en vrijgeven, dan heb je er weer voldoende.
Werkt perfect, Bedankt
Werkt prima, Bedankt.
Graag gedaan @janenmeta en bedankt voor je terugkoppeling ook voor de medewerkers prettig om te lezen.😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.