Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ziggo safe online geeft aan: Er is een fout opgetreden in ziggo safe online en het apparaat moet opnieuw worden gestart. Dit is na een recente update en opnieuw opstarten bied geen soelaas. In een andere topic met exact hetzelfde probleem werd aangegeven een systeemherstel. Maar hoe doe ik een systeemherstel?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Of Safe-online deinstalleren -> pc opnieuw starten => Safe-online weer installeren.
Of Safe-online deinstalleren -> pc opnieuw starten => Safe-online weer installeren.
Op welk apparaat en met welk (versie) besturingssysteem is dit?
Dat is op mijn desktop computer waarop Windows 10 is geïnstalleerd.
Mocht F-Secure niet goed de-installeren, gebruik dan deze software, die haalt alle instellingen en verbndingen overal uit van Safe Online: Support tools | F-Secure UNINSTALLATION TOOL FOR WINDOWS
Ik heb Safe-Online opnieuw geinstalleerd en zag dat tijdens de installatie Microsoft Edge WebView2 Runtime werd geinstalleerd. Blijkbaar heeft Safe-Online dit nodig. Omdat ik geen Microsoft Edge gebruik en dus ook niet telkens updates hiervan op mijn computer wil, had ik dat net van mijn computer verwijderd. Dat is waarschijnlijk de oorzaak dat het mis ging. Ik moet zeggen dat ik het wel een vreemde koppeling vind van Safe-Online met Edge. Maar goed, zo werkt het weer. Bedankt allen voor het meedenken en de tips!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...