1
Vraag
2
Reacties
H3nk

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo safe online: Er is een fout opgetreden en het apparaat moet opnieuw worden opgestart

Ziggo safe online geeft aan: Er is een fout opgetreden in ziggo safe online en het apparaat moet opnieuw worden gestart. Dit is na een recente update en opnieuw opstarten bied geen soelaas. In een andere topic met exact hetzelfde probleem werd aangegeven een systeemherstel. Maar hoe doe ik een systeemherstel?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Mocht F-Secure niet goed de-installeren, gebruik dan deze software, die haalt alle instellingen en verbndingen overal uit van Safe Online: Support tools | F-Secure UNINSTALLATION TOOL FOR WINDOWS

Bekijk in context

7 Reacties 7
S4R

Level 16
  • 2032Posts
  • 71Oplossingen
  • 1270Likes

Of Safe-online deinstalleren -> pc opnieuw starten => Safe-online weer installeren.

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Op welk apparaat en met welk (versie) besturingssysteem is dit?

H3nk
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dat is op mijn desktop computer waarop Windows 10 is geïnstalleerd. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Mocht F-Secure niet goed de-installeren, gebruik dan deze software, die haalt alle instellingen en verbndingen overal uit van Safe Online: Support tools | F-Secure UNINSTALLATION TOOL FOR WINDOWS

H3nk
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ik heb Safe-Online opnieuw geinstalleerd en zag dat tijdens de installatie Microsoft Edge WebView2 Runtime werd geinstalleerd. Blijkbaar heeft Safe-Online dit nodig. Omdat ik geen Microsoft Edge gebruik en dus ook niet telkens updates hiervan op mijn computer wil, had ik dat net van mijn computer verwijderd. Dat is waarschijnlijk de oorzaak dat het mis ging. Ik moet zeggen dat ik het wel een vreemde koppeling vind van Safe-Online met Edge. Maar goed, zo werkt het weer. Bedankt allen voor het meedenken en de tips!

Cyber-World

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo safe online: Er is een fout opgetreden en het apparaat moet opnieuw worden opgestart. Dat ben ik dus al 2 dagen aan het doen maar komt geen verandering in.

 

Wat nu???

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Cyber-World  Even in de PC als je Windows gebruikt, bij beveiliging en security Safe Online aanvinken als je internet beveiliging, dan zal hij als het goed is Groen worden. Windows Defender of als je nog een Virus programma hebt, die deïnstalleren. Waarschijnlijk heb je conflict met nog een programma.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic