HATT

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo safe online - Browserextensie Firefox

Mijn Browser Mozilla Firefox ondersteund sinds vandaag Ziggo Safe online niet meer daarvoor was er geen probleem

 

Kreeg de volgende melding De browserextensie Mozilla Firefox om uw browsen te beschermen

als u de browserextensie instaleert , kan deze app uw online bankieren beschermen en daarnaast de browserbeveiliging op andere manieren verbeteren.

 

Als ik deze browser extensie probeer te installeren krijg ik de volgende melding

Browsing protection by F secure kon niet worden geinstaleerd , omdat het een hoog risico op stabiliteits of beveiligingsproblemen geeft

 

Zijn er meer mensen met deze melding en dit opgelost hebben ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Browserbeveiliging is momenteel niet beschikbaar voor Mozilla Firefox - F-Secure Community

 

Browserbeveiliging is momenteel niet beschikbaar voor Mozilla Firefox
Van L10n Laatst bijgewerkt: 15:54

Browserbeveiliging is momenteel niet beschikbaar voor Mozilla Firefox
Notitie: Dit geldt alleen voor de Windows-versie van de volgende producten:

F-Secure Home-producten: F-Secure TOTAL, F-Secure SAFE en F-Secure Internet Security
F-Secure Business-producten: F-Secure Elements Endpoint Protection, F-Secure Elements EPP voor computers, F-Secure Elements EPP voor servers, F-Secure Client Security, F-Secure Server Security
De browserextensie is een plug-in applicatie die uw veiligheid tijdens het browsen garandeert. De browserbeveiligingsextensie is momenteel niet beschikbaar voor Mozilla Firefox. Om deze reden werken de functies Secure Browsing en Banking niet volledig op het moment dat de Firefox-browser wordt gebruikt.

We werken samen met Mozilla om dit probleem op te lossen.

In de tussentijd raden we u aan de Microsoft Edge- of Google Chrome-browser te gebruiken totdat het probleem is opgelost. Als u de browserextensies voor deze browsers nog niet hebt geïnstalleerd, vindt u de instructies om ze te installeren hier: Controleren of browserextensies in gebruik zijn.

Bekijk in context

10 Reacties 10
SPAM

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Klopt en Ziggo zwijgt in alle talen.

Let wel, ook veilig bankieren is nu niet meer mogelijk.

 

F-Secure.jpg

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ziggo is f-secure in een oranje jasje, kijk eens of daar al wat bekend is.

 

Kijk ook hier.

Safe Online extensie op Firefox - Ziggo Community

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Browserbeveiliging is momenteel niet beschikbaar voor Mozilla Firefox - F-Secure Community

 

Browserbeveiliging is momenteel niet beschikbaar voor Mozilla Firefox
Van L10n Laatst bijgewerkt: 15:54

Browserbeveiliging is momenteel niet beschikbaar voor Mozilla Firefox
Notitie: Dit geldt alleen voor de Windows-versie van de volgende producten:

F-Secure Home-producten: F-Secure TOTAL, F-Secure SAFE en F-Secure Internet Security
F-Secure Business-producten: F-Secure Elements Endpoint Protection, F-Secure Elements EPP voor computers, F-Secure Elements EPP voor servers, F-Secure Client Security, F-Secure Server Security
De browserextensie is een plug-in applicatie die uw veiligheid tijdens het browsen garandeert. De browserbeveiligingsextensie is momenteel niet beschikbaar voor Mozilla Firefox. Om deze reden werken de functies Secure Browsing en Banking niet volledig op het moment dat de Firefox-browser wordt gebruikt.

We werken samen met Mozilla om dit probleem op te lossen.

In de tussentijd raden we u aan de Microsoft Edge- of Google Chrome-browser te gebruiken totdat het probleem is opgelost. Als u de browserextensies voor deze browsers nog niet hebt geïnstalleerd, vindt u de instructies om ze te installeren hier: Controleren of browserextensies in gebruik zijn.

HATT
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dank expert

fres

Level 5
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

De laatste reactie dateert van maart dit jaar. Inmiddels leven we in oktober, 7 maanden later! Nog steeds geen oplossing?????

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@fres Het werkt allang weer. Kijk als je problemen hebt in je eigen instellingen.

 

SAFE installeren | SAFE | Nieuwste | F-Secure User Guides

 

 

fres

Level 5
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Heb afgelopen week Safe on Line geïnstalleerd op nieuwe PC met W11. PC toegevoegd als 5e apparaat. Maar bij gebruik Firefox blijft SoL vragen om browser extensie toe te staan. Vervolgens komt FF met blanco pagina. Net als bij de eerdere meldingen uit maart. Is er een probleem met W11 en SoL? Welke instellingen zou ik moeten bekijken? Die van FF of die van SoL. Er is nog geen andere virusscanner actief op de PC.

fres

Level 5
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Ik zie nog geen reactie op mijn toelichting op het probleem met SoL en W11.

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @fres, ik zie dat je deze vraag op het gesteld in een ander topic. Dave heeft daar een tip met je gedeeld 🙂 

fres

Level 5
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Dank Erik voor de melding. Dan ga ik in dat andere topic verder kijken.

Uitgelicht topic