Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb sinds vandaag ook Ziggo Safe Online.. Ik wil ook gebruik gaan maken van de app voor iOS. Daar krijg ik ook dezelfde meldingen.. Zelfs op de website van FSecure zelf geeft hij aan dat de browser verouderd is.
De doelstelling van Safe Online is lijkt mij om alle risico’s te beperken. Lijkt me daarom goed om actuele software te gebruiken. Ben daarom benieuwd wanneer dit wordt verholpen?
Met vriendelijke groet,
Leon
Hi @JAC00088, op mijn Android toestel kan ik op dit moment wel weer naar mijn.ing.nl via de Ziggo Safe Browsing app. Dat lijkt eindelijk opgelost, maar de iOS app is weer anders dan de Android app dus daar kan verschil in zitten.
Merk/type: Apple ?
OS: iOS ?
Safe Online versie: (in de app onder info)
Browserversie: (in de app onder info)
Welke websites heb je precies problemen mee?
Ik heb het even in de gaten gehouden en de iPhone app lijkt ook goed te gaan. Ik krijg nu alleen meldingen via de iPad app met iOS13, laatste versie. De versie van de app is 17.2.240502.
Ik kreeg nu de melding o.a. bij Facebook. Maar ook bij de website van FSecure zelf als je een aankoop wilt doen.
JAC00088 wrote:
Ik kreeg nu de melding o.a. bij Facebook. Maar ook bij de website van FSecure zelf als je een aankoop wilt doen.
Heb je de exacte urls hiervan? (bijv: https://f-secure.com/nl/home/products/safe#buy of https://onlineshop.f-secure.com/789/purl-SAFETOTAL?cart=s5313:122977¤cy=EUR&language=nl&x-affi...)
Ik heb hier niet de mogelijkheid om het zelf te testen met een iPad, dus ik ben van jou afhankelijk om alle info te verzamelen.
Bij deze 2 voorbeelden van de url en de verschillende meldingen die ik krijg.
Mocht er meer nodig zijn, dan hoor ik dat graag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.