Hoi @josecobussen67! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Jammer dat het installeren van je Pods tot dusver niet is gelukt. Zoals Bert eerder al aangaf zijn Ziggo WifiSpots en de Ziggo SmartWifi Pods twee verschillende dingen. De reset welke nu voor je is aangevraagd is voor je WifiSpots omdat er geen gegevens voor WifiSpots in je Mijn Ziggo omgeving te vinden zijn. Dit staat los van de installatie van de Pods.
In het systeem heb ik je gegevens erbij gepakt en het valt mij op dat je modem in bridge modus staat. Als dat klopt adviseer ik je je modem uit bridge modus te halen, daarna je modem te rebooten en vervolgens nogmaals de installatiestappen voor de Pods te doorlopen in de SmartWifi app. Ik verwacht dat het dan wél lukt om de Pods te installeren. Het uit bridge modus halen van je modem dien je zelf te doen daar je woonachtig bent in oud UPC gebied. Volg de stappen op deze pagina om in te loggen op je modem.
Let op: bij stap 4. tik je ttp://192.168.100.1 in bij de adresbalk in je browser i.p.v. http://192.168.178.1 om in te loggen op je modem. Dit omdat je modem in bridge modus staat. Bij stap 6b. kies je uiteraard voor de optie "Router ingeschakeld" daar waar hij nu ingesteld staat op "Router uitgeschakeld".
Het langzame pulseren van de LEDs op de Pods zegt overigens dat er geen verbinding is.
We horen graag van je of het lukt aan de hand van deze tips en informatie!