Hallo,
vanuit Ziggo (ook via de webmail) kan men geen emails meer sturen naar mijn eigen domain.
Als je via webmail een mail stuurt naar mijn domain dan krijg je de volgende melding:
===============================
Dit bericht is afkomstig van de mail-server.
U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd:
======================================================================
Onderwerp: test
------=_Part_209840_1505169148.1615287082419 MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 7bit test 2 zoiets dan ------=_Part_209840_1505169148.1615287082419 MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/html; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 7bit <!DOCTYPE
======================================================================
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
{{user@mijndomain.net}}
host smtp.nameweb.biz [185.250.106.78]
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<{{user@mijndomain.net}}>:
550 Relay denied
===============================
De {{user@mijndomain.net}} heb ik even geplaatst om mijn eigen domein af te schermen 😉
Wat me hierbij opvalt is dat de SMTP-server welke vermeld wordt niet de juiste is.
In mijn MX-record heb ik een andere vermeld, maar is deze nameweb.biz welk een voerkoepelend bedrijf.
Ik heb mijn DNS-records enkele dagen geleden geupdate en sindsdien is dit probleem er.
Krijg alleen vanuit Ziggo gebruikers deze foutmelding (andere mail ontvang ik wel), dus heb het idee dat Ziggo hun WHOIS-gegevens wellicht (te) lang cached ?
Iemand een idee hoe we dit gefixed krijgen?
Thanks