Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
RadioGuy wrote:
Dit was wel fijn geweest als dat er in zat.
Een optie dus om alle ICMP te blokkeren om zo meer stealth te zijn op het net.
Nu moet dus de box in bridge omdat te regelen.
efok wrote:RadioGuy wrote:Ook zonder Ping reply is je IP wel te vinden/scannen hoor. Maak je geen illusies. Ik zie het probleem niet eigenlijk.
Zpiep wrote:efok wrote:YUp vooral al degenen die ook hun ISP mail gebruiken ( en dan niet alleen de IP) hahaRadioGuy wrote:Ook zonder Ping reply is je IP wel te vinden/scannen hoor. Maak je geen illusies. Ik zie het probleem niet eigenlijk.
:wink:
nn de rest schrijf ik beter niet.
Sparco1955 wrote:
almodovaris ,
Elk huis heeft een deurbel maar dat betekent niet dat je meteen binnen bent als je aanbelt. Tenzij men ramen en deuren open heeft staan dan komt ieder gek wel binnen. Een ping geeft alleen terug dat er een apparaat aanwezig is. Leuk leesvoer : https://www.security.nl/posting/38484/Hoe+kan+ik+PING+uitschakelen%3F
Compal modem bedraad (firewall modem ingeschakeld). Volgens shieldsup zijn de poorten stealth met uitzondering van 80,443 en 8443 die closed zijn. Deze poorten krijg ik niet op stealth ook niet met de windows firewall. Is dat geen beveiligingsrisico?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.