Hallo,
Ik heb gisteren de Ziggo apparatuur ontvangen (Connectbox Giga en Next Mini), zou een medewerker deze in bridge mode kunnen zetten zodat ik mijn eigen apparatuur weer kan aansluiten?
De chat lijkt niet te werken :X
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt dit formulier gebruiken om bridge mode aan te vragen, dan wordt je verzoek binnen 24 uur verwerkt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt dit formulier gebruiken om bridge mode aan te vragen, dan wordt je verzoek binnen 24 uur verwerkt.
Thanks! Formulier ingevuld en modem is nu al in bridge gezet 😎
Fijne avond!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.