1
Vraag
2
Reageer en help mee
Elouise

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo melding internet explorer

Elke keer als ik mijn internet explorer open, komt deze melding. Als ik een nieuw tabblad open, kom ik wel direct op mijn homepage www.google.nl en heb ik gewoon verbinding. Ik wil deze handeling niet steeds onnodig hoeven doen, maar krijg de melding niet weg. Hoe kan ik dit verwijderen? Ik krijg deze pagina sinds het vervangen van een kabel vorige week. Dan voor het meedenken!

 

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Staat die pagina niet per ongeluk als startpagina ingesteld?

Elouise
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee helaas, was het maar zo eenvoudig 🙂

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Elouise en welkom op onze Community! 

Wat irritant dat je steeds dit scherm naar voren krijgt. Je geeft aan dat dit is begonnen op het moment dat je de kabel hebt vervangen. Heb je de kabels al eens los gehaald en opnieuw aangesloten? Misschien dat er een connectie niet helemaal goed zit waardoor je deze melding in beeld krijgt. Heb je de oude kabel ook nog? Blijft het probleem ook bestaan als je deze weer aansluit? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic