Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
HGK wrote:
Beste Steefb, bedankt voor je reactie. Maar ik kom er niet goed achter naar welk artikel je verwijst.
HGK wrote:Top! zij hebben je ook precies de goede adviezen gegeven. Technisch gezien kun je een Mediabox XL verkeerd instellen waardoor deze zich als accesspoint lijkt te gedragen, maar dat werkt niet goed en levert meerdere problemen op. Een wifi booster via internetkabel huren is een snelle en vrij voordelige optie voor jullie 🙂 Laat je ons weten hoe dit bevalt?
Hallo HanH en SteefB, bedankt voor jullie reacties. Ik ben overtuigd. Geen Wifi via de horizonbox. Ik huur een booster via de internetkabel.
Groet, HGK
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.