Ik gebruik Outlook 2019. Maar soms ook Ziggo mail. Als mijn mail binnen is gekomen in Outlook, verdwijnt de mail uit de Inbox van Ziggo mail. Is dat een instelling? Of normaal?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is een instelling.
Je account staat waarschijnlijk op POP, die haalt de mail op van de mailserver en laat geen kopie achter op de mailserver, dit kan wel ingesteld worden.
POP3-e-mailberichten lezen op meerdere computers (microsoft.com)
Via Ziggo mail kijk je in de mailserver waar dan de mails opgehaald zijn en niet meer te zien.
Als je bovenstaande stappen uitvoert, blijft er een kopie achter op de mailserver en zijn de mails te zien via Ziggo mail.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is een instelling.
Je account staat waarschijnlijk op POP, die haalt de mail op van de mailserver en laat geen kopie achter op de mailserver, dit kan wel ingesteld worden.
POP3-e-mailberichten lezen op meerdere computers (microsoft.com)
Via Ziggo mail kijk je in de mailserver waar dan de mails opgehaald zijn en niet meer te zien.
Als je bovenstaande stappen uitvoert, blijft er een kopie achter op de mailserver en zijn de mails te zien via Ziggo mail.
Beste Bert, ik heb het gevonden!. Heel erg bedankt (ik moet het nog uitproberen, maar dat lijkt me geen probleem). Een dankbare YvonS.
Ja hoor, het is helemaal goed gekomen. Fantastisch zo'n Community. Ik had er nog nooit gebruik van gemaakt.
Yes, wat fijn! Helemaal super 😊. En je weet ons een volgende keer te vinden ^^
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.